PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Vierdaagsefeesten
Gepost door : P^
Op: 14/07/2010 13:36
Hallo allemaal!<br />
Wat is het STIL hier!<br />
Hoe is het ermee?<br />
En zijn jullie er ook allemaal bij met de Vierdaagsefeesten komende week?<br />
Het is uit met m'n vriend na 2 jaar dus heb wel zin om even te feesten!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3]

Gepost door: P^
Op: 23/07/2010 13:24
nou er is niks gebeurd, dus het is inderdaad vrij stom...<br />
voel me ook echt machteloos, want kan niks doen. maar ik hijs me elke keer maar in een leuke outfit om me beter te voelen en hang overal maar een beetje rond met vriendinnen kwam hem één keer tegen, zag hem in een flits, hij was met een vriend en die kwam nog met me praten, maar daarna waren ze allebei weg.....<br />
hoeist met jou liefdesleven?

Gepost door: Io
Op: 23/07/2010 13:31
Dan snap ik het echt niet hoor, wat een stomme kerel. <br />
Kun je het beste maar er fantaaaastisch uit zien en wat afleiding zoeken in de stad. Zijn de vierdaagse feesten verder leuk? Hoorde dat de wandelaars nu echt 's nachts moeten lopen. <br />
<br />
En mijn liefdesleven is saaaaai. Ga morgen wel naar de bios met een jongen, maar we zijn allebij zulke watjes dat er nooit wat gebeurd. :'<br />
Ach ja.

Op: 23/07/2010 13:45
Ja de wandelaars zijn aan het binnenkomen nu. Afgelopen dagen waren wel leuk, veel te doen in de stad.<br />
Maarre leuke jongen ?

Op: 23/07/2010 22:21
Ik wil er ook nog steeds een keer heen! Maar elke keer komt het net niet goed uit. Lijkt me wel mooi om mee te maken. (niet als wandelaar hoor. )

Ennem, ja, wel leuke jongen.

Op: 12/08/2010 17:15
oh hij heeft me deze week een e-mail gestuurd dat ie toch nog wil praten.. maar weet niet of ik dat nog wel wil :'<br />
hoeist met jouw jongen dan io??

Op: 13/08/2010 23:38
Wat is trouwens leuk in Groningen om heen te gaan? Ga er volgende week voor het eerst van m'n leven heen doe een overnachting met een vriendinnetje

Op: 19/08/2010 10:26
Ooh ben je er nu dan? Want nu is het keiweek! Dan is alles en beetje hetzelfde, vol met dronken 18-jarige en met fout muziek. Maar wel leuk!

Op: 19/08/2010 10:55
ja beetje verkeerde timing he maar we gaan morgen....

Op: 20/08/2010 13:51
Oh dus vandaag? Dan heb je niet zo veel kei-kids, want die hebben hun eindfeest, en dat is niet in het centrum.
Al is het dan alsnog wel druk in de stad geloof ik.

Op: 21/08/2010 11:50
En er was natuurlijk Noorderzon! Zijn jullie daar nog geweest?
Verder nog leuke dingen gedaan?

Op: 21/08/2010 22:22
nee geloof niet dat we daar zijn geweest <br />
in het begin was het niet zo druk, 3 gezusters helemaal leeg uiteindelijk geeindigd in de negende cirkel, was leuk nu wel brak.. en beetje keelpijn, maar we moesten ook nogal schreeuwen om ons verstaanbaar te maken haha *taalbarriere*<br />
verder hadden we beetje geshopt, uit eten geweest <br />
er zijn wel echt veel fietsen daar zeg haha

Op: 22/08/2010 23:21
Nja, alle kei-kindjes en ouders stonden dus ergens anders hun eindfeest te hebben. Maar de 9e is altijd wel druk, lekker foute muziek!
En ja, veel fietsen, studentenstad he.

Op: 26/08/2010 15:35
oh het ging zo goed met me en nu was deze week m'n ex langs geweest en ik zag dat hij het er toch wel moeilijk mee had, hij wilde me de hele tijd aanraken en kreeg tranen in z'n ogen toen ie wegging..... maar hij wil me toch niet terug anders had hij dat wel gezegd en sindsdien hebben we weer geen contact meer gehad. en al m'n vriendinnen hebben een vriendje behalve ik oke klinkt dramatisch haha maar voel me gewoon best alleen

Gepost door: Snic
Op: 26/08/2010 19:43
Puntje ik vind het wel sneu voor je
Verwarrend zeker om em weer te zien? Maar hebben jullie wel goed gepraat toen ie langs kwam?

Op: 26/08/2010 22:34
nee ik had gezegd dat ik niets meer uit wilde praten... wilde dat eerst wel, maar omdat hij toen zo lang niets liet horen en ik het gevoel had dat ik het ondertussen al wel had afgesloten, dacht ik dat het beter was om niets op te rakelen, dus we hebben alleen over koetjes en kalfjes gepraat en hij vroeg nog wel hoe ik me de afgelopen tijd had gevoeld en ik zei: goed. lekker droog haha ik was nogal de ijskoningin... maar nu dus eigenlijk niet meer

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |