| Vierdaagsefeesten |
| Gepost
door : P^
Op: 14/07/2010 13:36 |
|
Hallo allemaal!<br /> Wat is het STIL hier!<br /> Hoe is het ermee?<br /> En zijn jullie er ook allemaal bij met de Vierdaagsefeesten komende week?<br /> Het is uit met m'n vriend na 2 jaar dus heb wel zin om even te feesten!
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |
| |
| Gepost door:
Lieke Op: 17/07/2010 11:57 |
|
Huh, waarom is het uit ? Jij of hij?Ik ben er ook met de vierdaagsefeesten off course.. waar is het leuk? |
|
| Gepost door:
P^ Op: 17/07/2010 18:46 |
|
ehm geen idee.. ga zo vast naar de stad dus we zullen zien <br />beetje optreden, en ik vind matrixx altijd wel leuk.<br /> <br /> hij heeft het uitgemaakt en wil helemaal geen contact meer... ik twijfelde ook al dus sta er wel achter, maar is wel moeilijk natuurlijk. ik heb hem een berichtje gestuurd dat ik wel nog even met hem wil praten, ook omdat ik hem anders deze dagen zomaar in de stad ga tegenkomen, maar hij laat niks horen dus das wel lastig, wat moet ik dan doen :S maar goed ik ga gewoon feesten en we zullen zien wat er gebeurt <br /><br /> kunnen we nog een pickle meeting houden?! |
|
| Gepost door:
007 Op: 18/07/2010 09:35 |
|
Maar zonder reden of was het op ofzo?Ik ga niet naar de feesten toe, mijn leven is even geen feestje
|
|
| Gepost door:
P^ Op: 18/07/2010 09:56 |
|
| denk het... maar heb het er wel moeilijk mee dat ie me helemaal niet meer wil spreken, weet niet zo goed wat ik moet doen...<br /> wat is er met jou dan?<br /> <br /> gisteren was wel leuk maar erg druk overal! |
|
| Gepost door:
Io Op: 18/07/2010 20:09 |
|
Wat zijn de vierdaagse feesten eigenlijk precies? En wat gek dat hij je dan ook helemaal niet meer wil spreken nu. Kan me voorstellen dat jij nog wel even wil praten ja!
|
|
| Gepost door:
oo7 Op: 18/07/2010 23:04 |
|
| Vind het een beetje raar dat ie niet wil praten? Na zo'n tijd?? Ik heb nogal wat probleempjes thuis.. Vierdaagsefeesten is toch met veel artiesten, terrasjes en drinken enzo
|
|
| Gepost door:
P^ Op: 19/07/2010 10:13 |
|
ja morgen begint de vierdaagse en ze bouwen er een heel feest omheen
|
|
| Gepost door:
Lieke Op: 19/07/2010 13:05 |
|
| Ik vond het gister een beetje lafjes in de stad... maar we moeten zeker nog een keer een ickle meeting doen!! En je moet inderdaad maar even goed feesten, en een lekkere scharrel zoeken ofzo, helpt altijd! |
|
| Gepost door:
007 Op: 19/07/2010 19:06 |
|
| Ik heb geen tijd nu, ben dozen aan het pakken.. Maar misschien als de OV weer geactiveerd is? Naar Utrecht ofzo? |
|
| Gepost door:
Io Op: 19/07/2010 22:17 |
|
Ga je uit huis 007? Waren de problemen zo erg? :S En ik ben ook nog steeds voor een pickle meet.
|
|
| Gepost door:
Io Op: 19/07/2010 22:59 |
|
| Wooh Puntje, ben jij bij de world expo geweest in China? Wat gaaaf! En tijdens te Amsterdam fashion week gelopen. *hyves weer eens bekijkt*
|
|
| Gepost door:
P^ Op: 19/07/2010 23:53 |
|
haha ja als je het zo bekijkt heb ik eigenlijk best een leuk leven maar vind het nu maar ff kut allemaal <br />maar expo was leuk, we waren er al heel vroeg want die dag zou de drukste tot dan toe worden nederlands paviljoen stelde alleen niet zoveel voor.<br />en fashion week was ook wel leuk om mee te maken mn ontwerper had helaas niet gewonnen...
|
|
| Gepost door:
IO Op: 20/07/2010 12:28 |
|
| Ja, kan me voorstellen dat dingen als de world expo nu dan even niet zo veel uit maken.. <br /> <br /> Ondertussen nog steeds niks van je ex gehoord?? |
|
| Gepost door:
P^ Op: 21/07/2010 09:02 |
|
| Nee, en hij heeft een melding op facebook doen uitgaan dat ie vrijgezel is... voel me eigenlijk toch wel heel erg klote, had dit allemaal nooit verwacht.<br /> Zag dat ie nog wel op mn hyves kijkt, heb m daar nu maar van verwijderd... |
|
| Gepost door:
Io Op: 23/07/2010 12:50 |
|
Maar was er dan iets gebeurd tussen jullie, at hij nu zo extreem reageert? Want na 2 jaar is dit echt wel stom.
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |