PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Is iedereen dom ofzo
Gepost door : Flow
Op: 17/01/2010 21:45
KOMOP zeg
moet je in groepjes van 4 onderzoek doen
oke taken verdeeld, had er al weinig vertrouwen in maar ik denk okeeee 3e jaar HBO 23 jarige mensjes die zijn niet helemaal kneuzig

AFSRPAAK: zaterdag alles opgestuurd hebben naar mij, want dan kon ik er één mooi bestand van maken (er zijn vormgevingseisen vandaar) ik had mijn stuk nog niet helemaal geschreven maar ik denk aaaa tis niet veel komt helemaal goed

krijg ik maar een klein deel aangeleverd, vanavond pas de rest gehad

ben alleen maar aan het herschrijven
ik ben booooooooooooooooooooooooooooooos
ze kunnen niet normaal nederlands typen?
oké spelfout hier of daar kan best
maar geen enkele zin is leesbaar zoveel zinsopbouw fouten en rare constructies?

een verslag dat begint met:
Dit is ook nog een mooie plattegrond uit 1538


DERDEJAAR HBO
ik schaam me dood en ik ben zwaar geergerd

dus
nu moet ik nog steeds mijn eigen stuk schrijven

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3]

Gepost door: Flow
Op: 20/01/2010 00:03
ja toen ik hoorde dat ie geopereerd moest worden viel dr ook even een traantje, omdat we niet zeker wisten oftie het ging halen enzo

toen maar snel gedacht dat het allemaal gewoon goed zou komen
tot nu toe gaat alles ook goed, hij eet en drinkt goed. Maag alleen nog niet zoveel omdat zijn maag en darmen weer moeten wennen
af en toe is hij alleen nog heeeeel moe enzo, maar af en toe heeft ie ook weer zo een heldere blik en komt ie weer kwispelend aanlopen enzo hihi

wel zielig want hij heeft een snee van bijna 20 cm op zijn buik:S en hij krijgt nu echt jeuk enzo! en dan smeren we er weer zalf op en dan zie je die oogjes echt wegtrekken. Je merkt echt dat zijn hele buik nog wel heel gevoelig is!

maar hij houdt ook alles binnen enzo, dus gaat eigenlijk heel goed met m naar verhouding

Gepost door: Flow
Op: 20/01/2010 00:03
oooho en en en hij lijkt weer lekker slang nu zijn hele buik is kaalgeschoren hahaahahah vet schattig
als wij zo onze probleemzones konden wegwerken: gewoon wegscheren hahaah

Gepost door: Io
Op: 20/01/2010 00:37
Aw wat zielig Flow! Lijkt me echt schrikken als je hond opeens zo ziek is. Gelukkig voelt hij zich alweer wat beter!

Gepost door: 007
Op: 22/01/2010 22:42
Hoe is het met je hondje?

Gepost door: Lot
Op: 25/01/2010 14:34
Wat hier gezegd werd, dat het eigenlijk raar is dat zo'n diertje zoveel met je doet, heb ik ook altijd.
Als ik nog aan onze katten denk, of paarden op de manege kijk ik deze nog wel eens: http://www.christineleduc.nl/product/details/80949-love_game.html
Niet zo'n boeiend filmpje, maar moet er wel altijd om janken als ik dan aan die lieve dieren denk, die ik toch wel mis

Gepost door: Lot
Op: 25/01/2010 16:25
Wat een kutbericht heb ik gepost

Gepost door: Io
Op: 25/01/2010 17:18
Ehh, verkeerde link?

Gepost door: Lot
Op: 25/01/2010 17:43
Haha, ook dat nog eens

http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html

Gepost door: Snic
Op: 25/01/2010 17:59
Hahahahhaha ik moest wel hard lachen om die link erbij Ook in die context :')

Verder moet ik bij dat filmpje al huilen Zielig

Gepost door: Lot
Op: 25/01/2010 23:11
Haha ja sorry, was er echt niet bij vanmiddag

Gepost door: Lot
Op: 26/01/2010 16:38
Joehoeeee, 22,5 studiepunten erbij Nu de rest van de week lekker vrij en bijslapen

Gepost door: Io
Op: 31/01/2010 22:51
Wat goed Lot! Lekker gerelaxed de rest van de week??

Gepost door: Snic
Op: 02/02/2010 09:42
Goed bezig Lot

Flow hoe is het met de hond?

Gepost door: Flow
Op: 02/02/2010 11:09
nou eindelijk weer een beetje oke!
hij had er nog een onderhuidse ontsteking bij gekregen:S

en met mij gaat het nu kut
heb net fantastische 1,5 week in frankrijk gehad! lekker wintersport echt meest briljante weer tot nu toe.

Alleen voordat ik wegging begon ik een beetje ziek te worden/verkouden enzo en op vakantie had ik niet ergens last van

alleen nu zit ik met zware keel EN huig ontsteking? WTF
dus 1,5 antibiotica ofzo en neussprays
en me huisarts begon er opeens over omdat ik geen amandelen meer heb en wel dit ziektebeeld dat ik wellicht pfeiffer kan hebben??
WTF ik heb nergens last van, alleen me keel

mja
tis altijd wat hier


hoe is het hier?

Gepost door: Snic
Op: 02/02/2010 15:28
Nou, gelukkig gaat het met de hond weer wat beter!

Ja, ik dacht al dat je op wintersport was Leuk gehad? Duh, domme vraag natuurlijk.

Shittie van je huigontsteking hahaha. Keelpijn is altijd zo naar he :S Merk je de hele dag bah.

Hier gaat ie wel ok Ga donderdag naar Sander toe, joeppie. Wel leuk om em weer te zien, is alweer 5 weken geleden! Dus daar kijk ik wel naar uit haha.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |