| Is iedereen dom ofzo |
| Gepost
door : Flow
Op: 17/01/2010 21:45 |
|
KOMOP zeg<br /> moet je in groepjes van 4 onderzoek doen<br /> oke taken verdeeld, had er al weinig vertrouwen in maar ik denk okeeee 3e jaar HBO 23 jarige mensjes die zijn niet helemaal kneuzig<br /> <br /> AFSRPAAK: zaterdag alles opgestuurd hebben naar mij, want dan kon ik er één mooi bestand van maken (er zijn vormgevingseisen vandaar) ik had mijn stuk nog niet helemaal geschreven maar ik denk aaaa tis niet veel komt helemaal goed<br /> <br /> krijg ik maar een klein deel aangeleverd, vanavond pas de rest gehad<br /> <br /> ben alleen maar aan het herschrijven<br /> ik ben booooooooooooooooooooooooooooooos<br /> ze kunnen niet normaal nederlands typen?<br /> oké spelfout hier of daar kan best<br /> maar geen enkele zin is leesbaar zoveel zinsopbouw fouten en rare constructies?<br /> <br /> een verslag dat begint met: <br /> Dit is ook nog een mooie plattegrond uit 1538<br /> <br /> <br /> DERDEJAAR HBO<br /> ik schaam me dood en ik ben zwaar geergerd <br /> <br /> dus<br /> nu moet ik nog steeds mijn eigen stuk schrijven
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |
| |
| Gepost door:
Lieke Op: 17/01/2010 23:50 |
|
Adem in, adem uit
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 18/01/2010 00:42 |
|
heheh <br /><br /> nja bijna klaar nu<br /> <br /> <br /> hebben jullie dat nog nooit gehad dan?<br /> dat je echt het idee had dat je vet domme medestudenten had? |
|
| Gepost door:
Lieke Op: 18/01/2010 07:07 |
|
Bijna altijd, maar goed dat ligt er ook aan dat ik zo ongelooflijk intelligent ben
|
|
| Gepost door:
007 Op: 18/01/2010 07:14 |
|
| Ik ken het ja, had ik ook op school.<br /> Maar goed, dat waren dan mensen uit het 1e jaar <br /><br /> Succes.. |
|
| Gepost door:
Io Op: 18/01/2010 09:15 |
|
| Dit hoor ik echt altijd bij IEDEREEN die aan groepswerk doet, dat de rest van de groep zo dom is. <br /> <br /> Nu vraag ik me af of al mijn vrienden nou écht razend intelligent zijn of dat iedereen gewoon zichzelf altijd beter vind. <br /><br /> Maar wel irritant hoor Flow. |
|
| Gepost door:
Snic Op: 18/01/2010 11:20 |
|
Daarom moet je altijd nadrukkelijk zeggen: LET OP DE SPELFOUTEN EN GRAMMATICA. Anders ben je idd de sjaak als eindredactie Je kan ook altijd afspreken dat je het eerst naar een medestudent stuurt om te laten controleren en dan pas naar degene die de eindredactie doet.. Is idd erg frustrerend! Maar goed, dat houd je met groepswerk.. Waar ik me altijd te pletter aan erger, mensen die doordeweeks vaak niet kunnen omdat ze 'moeten' werken. Ik zou ook wel willen werken doordeweeks, maar wat moet je dan met school? :S |
|
| Gepost door:
007 Op: 18/01/2010 12:05 |
|
| Dat zeg ik ook Snic. Maar als je dan nog 'inzendingen' krijgt met de volgende zinnen: Ik vindt goed dat er bitruimte is voor moslim. Dan krijg ik de kriebels ![]() En dat is inderdaad wel een goede tip Eerst doorsturen naar ander
|
|
| Gepost door:
Snic Op: 18/01/2010 13:17 |
|
| Ja, het is verschrikkelijk wat voor stukken sommige mensen schrijven voor in verslagen :S Wat ik ook erg vind, is als mensen zich vrijwillig aanbieden voor de eindredactie, maar niet fatsoenlijk met Word ofzo om kunnen gaan en het verslag er dus slechter uitziet als dat je in de eerste van de middelbare school inleverde
|
|
| Gepost door:
Lot Op: 18/01/2010 16:25 |
|
Ja kut is dat. Wij hebben heel veel Duitsers op de opleiding, dan kan je ook echt alles opnieuw schrijven. Maar dat is bij sommige Nederlandse studenten hetzelfde En mensen die niet met Word om kunnen gaan en de hele opmaak verpesten zijn ook stom <br /> |
|
| Gepost door:
Flow Op: 18/01/2010 20:44 |
|
weet je wat ik gisteravond ook nog ontdekte dat ze complete wikipagina's hadden gekopieerd? wtf<br /><br /> mja heb het gefixt ben er vanaf<br /> <br /> <br /> <br /> En mn hondje is vanochtend met spoed opgenomen in het ziekenhuis <br />Hij was al een tijdje ziek, maar laatst had hij een speeltje naar binnen zitten werken (heeft 'ie in 12 jaar nog nooit gedaan ) en toen ging het slechter<br /><br /> Dierenarts vond dat we beter niets kunnen doen omdat hij best een zwak hartje heeft, en dat al dat plastic waarschijnlijk vanzelf uitgepoept zou worden. Maar van de week hield hij al niet veel eten binnen en vanacht heeft hij vet veel lopen janken, ben 4 keer met m naar buiten geweest maar het enige wat hij deed was water diareren zeg maar en hele tijd overgeven.<br /> <br /> Vervolgens moet ik vanochtend om 8 uur de deur uit, kwam ik beneden om half 8 ofzo, ssssssssssuper stinken in de hele woonkamer, had hij echt nog meer laten lopen echt heel vies stonk het nu ook (kots stinkt altijd wel beetje maar nu meurde echt de hele woonkamer:S) en op een gegeven moment ging ie beetje raar doen (zoals ie altijd doet als ie moet kotsen) dus ik rende er al heen om m uit zn kooitje te laten enzo, heeft ie 2 keer gekotst, ben ik ook weer naar buiten geweest<br /> <br /> ook bloed in zn kots enzo en hij zat er echt superzielig bij heel raar:S zoiets zie je aan een beestje?<br /> <br /> en toen hebben we dierenarts weer gebeld en toen is hij met spoed geopereerd, heeft hij giga veel plastic uit zn maag gehaald (blokkeerde doorgang naar de darmen, waardoor hij dus niets binnen hield maar ook niets poepte) en al dat plastic van dat speeltje was zo hard geworden in zn maag dat het zn hele maag heeft opengehaald ongeveer... (mn pappa vertelde dat ze nog een uur bezig zijn geweest met het schoonmaken van de operatiekamer??!!) nja in ieder geval<br /> <br /> hij maakt het goed nu?! echt raar, superzware operatie, en je ziet dat ie wel veel pijn heeft enzo, hij kan niet echt liggen dus hij staat veel maar hij is doodop, maar toen ik vanmiddag thuiskwam liep hij heel langzaam op me af en kwispelde zn staartje wel een beetje! pff<br /> <br /> raarheid, ben blij dat het tot nu toe wel goed gaat met 'm ben blij dat mijn ouders hebben gekozen om hem te laten opereren in plaats van een spuitje te geven (die keus werd gegeven?!?!??! wtf)<br /> <br /> maar hijs nu wel zielig <br /><br /> dus |
|
| Gepost door:
Snic Op: 18/01/2010 21:01 |
|
Aaaaahw Flowie wat zielig Echt zo sneu als het niet goed gaat met je huisdier he.. Maar goed dat het nu weer goed gaat met hem (Max toch?) en hopelijk gaat ie nog wat jaren mee Onze Max kreeg afgelopen zomer een spuitje en mis em nog steeds heel erg :'( |
|
| Gepost door:
Flow Op: 18/01/2010 22:00 |
|
| ja gek is dat hea?<br /> <br /> dat zo een beestje je dan zoveel doet...<br /> had het er vandaag met een vriendin over, je huisdier wordt echt onderdeel van het gezin, wordt gewoon echt een familielid |
|
| Gepost door:
007 Op: 18/01/2010 23:07 |
|
| Wat fijn Floww! Hoe is het nu met zn maagje dan? Ik kan echt niet tegen zielige hondjes ![]() Maar ranzig van die OK? Was het zo erg?Wel fijn dat ie kwispelde is goed teken!Onze kleine mopperpot is 2,5 jaar geleden gestorven in mn armen en het lijkt nog alsof het gister was. Als ik foto's zie, kan ik nog janken :' Stom he?
|
|
| Gepost door:
Snic Op: 18/01/2010 23:16 |
|
Ja, je hond is gewoon iets wat bij het gezin hoort. En het is gewoon iets wat je enorm mist als het wegvalt. Het is ook zo stil en kaal in huis dan. Bleh, ik kan ook nog steeds huilen hoor Pas nog heel hard. Vind het idd ook altijd 'stom', omdat het gewoon voelt alsof je een klein kind bent ofzo? Dat je nog zo om 'maar een hond' kunt huilen
|
|
| Gepost door:
007 Op: 19/01/2010 10:00 |
|
Ik zag dr steeds lopen toen ze net weg was maar nu hebben we weer 2 schattige druktemakertjes en daar ben ik ook heel blij mee ![]() Nah, ik was laatst aan t opruimen en ik kwam fotoalbums tegen, dus die gaf ik aan mn vriend. En toen kwam ik weer terug, zie ik em nog net een druppel wegvegen :' Had ie foto's van mij met t overleden hondje gevonden :$
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |