PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Kerst
Gepost door : 007
Op: 25/12/2009 15:45
Fijne Kerst allemaal
Iedereen mooie cadeaus gehad?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]

Gepost door: Ali_Bambi
Op: 29/12/2009 23:11
Hoii. Ja het is ook echt niks voor mij maarja beetje laat nu. ik ben met hem mee naar huis gegaan, dus niet bij zoenen gebleven :S

Gepost door: Lieke
Op: 30/12/2009 11:31
Oei.. hoe kan het zover zijn gekomen dan? Was je echt enorm zat of vond je die jongen gewoon keigeil?

Gepost door: Io
Op: 31/12/2009 09:35
Ojee Ali! Maar ik ben het verder wel met Lieke eens: als het een eenmalig iets was, en gewoon puur door de dronkenheid zou ik het ook niet vertellen..

Gepost door: Lizelot
Op: 31/12/2009 11:18
Ai Ali... Als het echt niks voorstelde en het ook zeker wete nooit meer zal gebeuren, zal ik het ook niet vertellen. Dan maar met een schuldgevoel leven, is dat meteen je straf

Ik hoef lekker geen O&N te vieren vanavond, ben ziek... Vanaf maandagavond dikke buikgriep, met alles wat daarbij hoort. Heerlijk! Voel me nu al wel veel beter, maar heb nog niks fatsoenlijks gegeten, dus flink stappen lijkt me niet verstandig. Kan niet zeggen dat ik het vervelend vind dat ik vanavond thuis moet blijven

Gepost door: 007
Op: 03/01/2010 12:48
Oei.. Ik vind dat nogal moeilijk :S Wat heb je gedaan?

Hoe is ie Lot, nog ziek

Gepost door: Snic
Op: 03/01/2010 14:18
Ik vind dat je het wel moet vertellen.. Kom op, je zou zelf ook woedend zijn als je erachter komt dat hij zoiets gedaan heeft en het verzwegen heeft. Ik vind dat het zijn keuze is of het aan blijft en niet die van jou door het gewoon te verzwijgen.

Gepost door: Lot
Op: 03/01/2010 17:03
Als je er achter komt, zou je woedend worden ja. Maar als je er niet achterkomt, is er niks aan de hand. Waarom zou ze haar vriend onnodig verdriet doen door hem dit te vertellen? Zij voelt zich dan wellicht beter, omdat ze geen schuldgevoel meer heeft, maar hij niet. Als Ali is vreemdgegaan en zeker weten verder wil met haar vriend, moet ze ook maar met het schuldgevoel leren leven.

Hihi, leuk onderwerp dit, voor Ali alleen wat minder nu...

Gepost door: Snic
Op: 03/01/2010 17:50
Tja, daar ben ik het dus niet mee eens..

Maar ik zit ook niet in die situatie en Ali moet zelf maar uitzoeken of ze het wel of niet verteld.

Gepost door: P^
Op: 03/01/2010 18:43
volgens mij is die ali 1 grote faker

(mijn bijdrage )

Gepost door: Flow
Op: 03/01/2010 20:13
quote
volgens mij is die ali 1 grote faker

(mijn bijdrage )


zat ik eigenlijk al vanaf het begin te denken :$
maar like waarom weet ik eigenlijk niet

Gepost door: Io
Op: 03/01/2010 20:57
Hoe zou iemand hier dan terecht komen? En weten dat hier ooit een Ali was?

Gepost door: Snic
Op: 03/01/2010 21:15
Ik vind het ook vaag, maar goed.. Wat Io zegt vind ik ook kloppen hahaha

Gepost door: 007
Op: 04/01/2010 14:31
Ik zou het eigenlijk ook willen weten.. En als ik er dan zeg maar een jaar of wat later achter zou komen, zou ik nog kwaaier zijn

Gepost door: Ali_Bambi
Op: 06/01/2010 00:00
Okee ik heb het verteld. pff hij wil me voorlopig niet zien, logisch natuurlijk. ik denk niet dat het nog goed komt. ooh ik zit echt de hele dag al te janken. waarom ben ik zo STOM geweest.

Gepost door: Lieke
Op: 06/01/2010 16:28
Das wel echt superkut.. Gewoon rustig afwachten, meer kun je niet doen.
Hoe lang zijn jullie al bij elkaar?
En vertel eens wat meer over jou, wat studeer je nu/ waar, waarom ben je zo langweggeweest etc?

En we hebben jou ook gemist hoor xxx

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]
Out of range value for column 'id_b' at row 1