| Kerst |
| Gepost
door : 007
Op: 25/12/2009 15:45 |
Fijne Kerst allemaal <br />Iedereen mooie cadeaus gehad?
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4] |
| |
| Gepost door:
Flow Op: 25/12/2009 16:03 |
|
| ben weer overladen met presents:$<br /> wohwie <br /><br /> merry christmas allemaal
|
|
| Gepost door:
007 Op: 25/12/2009 19:05 |
|
| Ik heb van mijn überromantische vriend een halve koekenpan gekregen. Jaja, een halve. Het was een cadeautje voor mijn moeder & mij samen. Terwijl ik al weken inkopen aan het doen ben
|
|
| Gepost door:
Lieke Op: 25/12/2009 23:03 |
|
Woehaa Fijn kerstfeest! <br />Ik ben ook overladen met cadeaus, heb een lcdtv met ingebouwde dvdspeler gekregen, was dringend nodig En een berg geld zodat ik kan beginnen met sparen voor vakantie volgend jaar <br />En wat hebben jullie gerkegen?<br /> Ben wel blij dat het cadeaus geven erop zit, pff ben echt dagen lang in de weer geweest en veeeeeeeeeel euri's lichter en nu is het pas echt lekker vakantie <br />Net alles is liefde gekeken, hoewel ik een hekel heb aan paul de leeuw en markmarie (ofzo ?) blijft het stiekem toch wel een hele leuke film
|
|
| Gepost door:
P^ Op: 26/12/2009 14:50 |
|
o wij doen altijd sinterklaas doen nu alleen eten haha<br />maar hoezo een halve koekenpan hahaha wat had jij hem gegeven dan... |
|
| Gepost door:
Flow Op: 26/12/2009 18:05 |
|
wat kun je met een halve koekepan? of met twee halve koekepannen? daar kun je toch niets mee? <br /><br /> ik heb donderdagaaf feest gehad, vrijdag kerstbrunch met paps mams en broer, lekker cadeau's gedaan en saafs lekker uit eten geweest! was heel gezellig<br /> vandaag gewerkt en vanavond nog even lekket eten met pap mam en broer, en dan vanavond laat nog feest (is hier helemaal hip om kerstavond en 2ekerst naar discotheek te gaan?? bij jullie ook? hier is van alles georganiseerd..) en morgen ga ik nog afterkersteren bij met mn oma en dan gaan we weer uit eten <br /><br /> dusch
|
|
| Gepost door:
007 Op: 27/12/2009 09:38 |
|
Alles is liefde blijft leuk ![]() Nou, eigenlijk gaf ie de pan aan m'n moeder: 'voor jullie samen'. En dat was het ![]() Ik had hem een kerstpakketje gegeven (met eten & drinken enzo), een kerstbal, een tegoedbon voor skiën, een heel gaaf luciferdoosje van staal en een wekkerradio met projectielamp erin gebouwd. Die wilde ie heel graag hebben ![]() |
|
| Gepost door:
Lizelot Op: 27/12/2009 09:57 |
|
Wij doen geen cadeautjes met Kerst, alleen wat kleine cadeautjes met Sinterklaas. Ohja, we krijgen wel altijd een boek. Is echt al sinds we 3 waren ofzo, ligt er elk jaar een boek onder de kerstboom Heb nu 'de grens' gekregen, van Riikka Pulkkinen.<br />Vrijdag lekker gegeten met mijn ouders, broers, aanhang, en nog twee gezinnen. Gisteren niks en vanavond naar ouders van mijn vriend om daar nog te eten <br />Hebben jullie allemaal Oud & Nieuw plannen? Ik heb zo'n hekel aan O&N.... |
|
| Gepost door:
007 Op: 27/12/2009 10:54 |
|
Ik ga lekker in bed liggen :' Moet op mijn 2 kleine hondjes passen ![]() En dan komt mijn vriendje om een uur of 1 als het goed is, blijft ie slapen & gaat ie op vakantie ![]() Boeken zijn tof trouwens
|
|
| Gepost door:
P^ Op: 27/12/2009 11:13 |
|
ik ben met oud&nieuw gewoon thuis.. belgisch vuurwerk van mn broertje bekijken <br /><br /> ben echt niet meer zon stapper eigenlijk. maar vind er in nijmegen ook niet zoveel meer aan jullie?
|
|
| Gepost door:
P^ Op: 27/12/2009 11:13 |
|
en jongens zijn vaak slecht met kadootjes, achteraf kun je erom lachen <br />hoef je iig de volgende keer niet meer je best te doen! |
|
| Gepost door:
007 Op: 27/12/2009 12:27 |
|
Oooooh dan is je broertje stout bezig geweest :'![]() En ik vind het nu grappig ja, maar op dat moment was ik echt zooo sjaggi
|
|
| Gepost door:
Io Op: 27/12/2009 14:05 |
|
Wij doen niet echt aan cadeaus. Normaal krijg ik wel iets met Sinterklaas, maar toen was ik in Kopenhagen. ![]() Kerst was wel echt gezellig, beide dagen gewoon met mijn ouders + broer en zus thuis gegeten. 1e kerstdag gewoon simpel, maar 2e hebben we vanaf 11 uur 's ochtends in de keuken gestaan, vermoeiend. Maar wel lekker uiteindelijk!
|
|
| Gepost door:
Io Op: 27/12/2009 14:07 |
|
| EN ik vind O&N ook niet zo leuk.. dan moet alles persé geweldig zijn en zijn alle kroegen zo druk enzo. Dus ik ga gewoon een beetje wat huisfeestjes af en dan vind ik het wel weer best. ![]() Oh en ik ben nog wel van het stappen juist Punt, maar mijn vriendinnen willen allemaal niet meer.. |
|
| Gepost door:
Ali_Bambi Op: 29/12/2009 00:54 |
|
| Ik heb echt iets heel stoms gedaan met kerst. wezen stappen en vervolgens vreemd gegaan. ik weet echt niet wat ik tegen mn vriend moet zeggen, ontloop hem al 2 dagen. wel of niet zeggen? ik weet zeker dat het dan uit is. | |
| Gepost door:
Lieke Op: 29/12/2009 22:52 |
|
| Nou, als je heel zeker weet dat het uit gaat als je het verteld, en je weet ook heel zeker dat dat vreemdgaan een stomme actie was en je hem niet kwijt wil, zou ik het zeker niet vertellen.. Dan maar leren leven met het schuldgevoel. Heb je alleen gezoend of gebatst?<br /> <br /> Ik heb een vreemdgazoen ook eens 1,5 jaar verborgen gehouden, maar toen uiteindelijk toch maar verteld en toen was het niet eens zo heel erg <br /><br /> Succes ermee in ieder geval |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4] |