| Hoooii:D |
| Gepost
door : Lieke
Op: 24/11/2009 17:17 |
hooooi ik vond het stom om in punts verjaardagtopic verdertegaan Dus dan maar een eigen nutteloos topic?<br />hoe is het hier? Hoe was jullie weekend ?<br /><br /> Ik was vrijdag bij een van mijn beste vriendinnies, zij is zeven maanden zwanger en is ineens een huismus geworden <br />En zaterdag was ik party'en op Qlimax dat jullie (behalve lot ) vast niet echt kennen maar het is een stampfeeest en het was nicenice en ik heb heimwee en ik wil weer terug! En ik heb heel erg hoofdpijn vandaag <br /><br /> En morgen heb ik tentamen en nu zoek ik afleiding:$ <br /> <br /> Hoe is het met jullie? xx |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4] |
| |
| Gepost door:
Io Op: 15/12/2009 15:47 |
|
| Of kom je voor het glazen huis? | |
| Gepost door:
007 Op: 15/12/2009 16:28 |
|
Ik ga misschien snowboarden in januari
|
|
| Gepost door:
Lot Op: 15/12/2009 16:56 |
|
Oh, is het Glazen Huis dan ook al? Gaaf! Had ik helemaal niet aan gedacht. Vriend van mij is dat jaar begonnen met studeren in Groningen, dus nu moet er bier gedronken worden En het wordt heeeeeeel kansloos, dat is het namelijk altijd als ik met hem uit ga Dus ik hoop niet dat ik je tegen kom, want waarschijnlijk ben ik heeeel dronken
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 15/12/2009 17:40 |
|
oooh vet 007 <br /><br /> snic was toch ook snowboarden ofzo nu??<br /> <br /> nog een maandje en ik ben ook superhard aan het skien whaaaaaaaaaaaaaaaa omg ik heb zinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 15/12/2009 17:41 |
|
ga je eigenlijk op vakantie? zoja waar? <br />of gewoon een snowworld actie? <br />(ik nam eigenlijk meteen aan dat je op vakantie ging maar ik bedacht me dat dit misschien wel niet het geval zou zijn )
|
|
| Gepost door:
007 Op: 15/12/2009 21:04 |
|
Eerst naar Snowworld (Tip: bij Milka kan je daar passen voor winnen Ik heb code, als je wilt ) en dan eind januari naar Oostenrijk
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 16/12/2009 02:11 |
|
oooh vet joh <br /><br /> waar ga je heen in oostenrijk? <br /><br /> <br /> <br /> aaaaaaaawhhh mijn stageverslag wordt zo mooi joh<br /> omg ik ben stiekem echt heel trots
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 16/12/2009 02:12 |
|
vertellen jullie het niet door? <br /> |
|
| Gepost door:
007 Op: 16/12/2009 07:48 |
|
Bij Tirol in der Nähe ![]() Heidiiiiiiiiii aus Tirooooooool. En jij? ![]() Ik zal niets zeggrn :-# Maar fijn dat ie goed gaat
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 16/12/2009 18:44 |
|
| risoul frankrijk omg omg omg omg omg<br /> <br /> <br /> aah nog even doorbikkelen en dan is mn stageverslag af <br />en vriendin van me vond dat ik er teveel moeite in had gestoken, dus ik ga er vanuit dat het cijfer goed zal zijn
|
|
| Gepost door:
007 Op: 17/12/2009 13:54 |
|
Heb jij niet nog een oude skibroek voor mij te koop
|
|
| Gepost door:
Snic Op: 17/12/2009 19:43 |
|
Aaaah ik ben terug! En het was ZO leuk en gezellig!! En veel te kort En ik wil terug! <br /><br /> 007 cool dat je ook gaat! Bij Perry Sport hebben ze trouwens wel een oke broek voor 50 euro! Die heb ik Van Spex is ie!
|
|
| Gepost door:
Snic Op: 18/12/2009 16:05 |
|
En Flow; wat goed van je foto's!!! Echt cool man als dat gaat gebeuren Je post wel een link dan he, dan kunnen we het allemaal bewonderen!Io, jammer dat je weer terug in NL bent? Of vind je het wel weer lekker zo thuis. |
|
| Gepost door:
Flow Op: 18/12/2009 17:01 |
|
weer iemand het wintersportvirus gegeven
|
|
| Gepost door:
Snic Op: 18/12/2009 17:20 |
|
Jaaa, ik wil teruggg! En het ging veel beter dan verwacht.. Door al die horror-verhalen over snowboarden van iedereen. Natuurlijk ben ik vaak gevallen, maar dat hoort erbij
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4] |