PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Hoooii:D
Gepost door : Lieke
Op: 24/11/2009 17:17
hooooi ik vond het stom om in punts verjaardagtopic verdertegaan Dus dan maar een eigen nutteloos topic?
hoe is het hier? Hoe was jullie weekend?

Ik was vrijdag bij een van mijn beste vriendinnies, zij is zeven maanden zwanger en is ineens een huismus geworden
En zaterdag was ik party'en op Qlimax dat jullie (behalve lot) vast niet echt kennen maar het is een stampfeeest en het was nicenice en ik heb heimwee en ik wil weer terug! En ik heb heel erg hoofdpijn vandaag

En morgen heb ik tentamen en nu zoek ik afleiding:$

Hoe is het met jullie? xx

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]

Gepost door: Io
Op: 24/11/2009 18:32
Lijkt me echt gek als je eerste vrienden babies beginnen te krijgen. Ik ben al in Shock dat er mensen zijn die al gaan samen wonen in mijn vriendengroep.
En Qlimax heb ik wel eens van gehoord hoor! Maar nog nooit geweest.. tof dat je het zo leuk vond.

En ik zit ook vrij hevig in de studiestress, moet nog bizar veel doen in extreem korte tijd en ondanks dat ik elke dag uren in de bieb zit komt er helemaal niks uit mijn handen, woepss!
Oh en sinds ik een maand geleden ben gestop met de pil ben ik zo onstabiel als de pest dus ik sta de helft van de tijd op het punt om in huilen uit te barsten, niiice. :') Nou, dat was mijn leven nu wel zo'n beetje. Ohoh! En ik ben over minder dan twee weken al weer in Nederland, gek idee!

Succes met je tentamen morgen!

(valt het op dat ik ook SOG? :') )

Gepost door: Lot
Op: 24/11/2009 19:45
Ooooh, mijn herfstdip is begonnen Ik wacht op 21 december, vanaf dan worden de dagen weer langer en wordt alles beter... En moet (zoals iedereen rond deze tijd) superveel doen, maar kan me er totaaaaal niet toe zetten. Dikke boehoe.
Ik had op je hyvesfoto's (ja, die ken ik op dit moment van iedereen uit mijn hoofd) al gezien dat je naar Qlimax was geweest Liek, zag er goed uit!
En er is niks mis met samenwonen hoor Io, is best gezellig Wel een gek idee dat je al zo snel weer in Nederland bent. Zijn er veel mensen langsgeweest? Ik ga binnenkort in Groningen stappen, zal ik je wel even spotten
En nu ga ik heel veel thee zetten, mijn chillbroek aantrekken en me nuttig maken!!

Gepost door: Io
Op: 24/11/2009 19:59
Haha nee, samenwonen is ook niet gek! Maar ik heb niet eens een jongen die ik interssant zou vinden, dus samen wonen is zo'n ver van m'n bed show. We willen trouwens nog steeds die foto's van jouw nieuwe huisje he! Of zitten jullie er nog niet in?

En ik heb al 5 vriendinnen langs gehad, dit weekend komen er weer 2 en de week daarna komen mijn broer en zus me ophalen met de auto, luxe he.

Gepost door: 007
Op: 24/11/2009 22:35
Hoe oud is dat meisje Liek? Ik ben stapel op mijn vriendje, maar moet er nu nog niet aan denken om kinderen te hebben

Zit ook in een lichtelijk dipje. En ik stel me vreselijk aan.
Mijn vriendje is vandaag vertrokken & komt zaterdagnacht alweer terug, maar ik mis em gewoon. Ik ben zo'n druiloor.

En eh op school gaat het wel ok. NU weer zo'n project

@ Lot, waar blijven de foto's

@ Io, heb je niet de gewoonte om 's avonds naar je wasbakje te rennen om je pil te pakken? Lijkt me zo raar ineens..

Gepost door: 007
Op: 24/11/2009 22:36
Die bovenste moest zijn

Gepost door: P^
Op: 25/11/2009 13:19
ik heb ook een herfstdip m'n verjaardag is net geweest en heb nu niets om naar toe te leven, het is kutweer, en ben er net achtergekomen dat mn (evil) schoonmoeder mij heeft met lootjes dus dat gedicht wordt lachen
Ik had op mn lijstje ingevuld dat ik een boek of dvd wou, maar ze wil graag weten welke precies. Iemand ideeen?? Weet het zelf ook niet

Gepost door: Io
Op: 25/11/2009 14:45
Aw, zo gemeen zal ze toch niet zijn dat ze echt nare dingen in het gedicht zal zetten? En leuke boeken.. moet ik even thuis kijken in mijn boekenkast ik weet het zo niet uit mijn hoofd.
En heb je niet kerst om naar toe te leven? En O&N! Dat is leuk!

Ik moet vandaag weer heel hard studeren, maar ik heb gister slaappillen genomen omdat ik niet nog een nacht wakker in bed wilde liggen. Resultaat: duurde alsnog 3 uur voor ik sliep en nu zit mijn hele hoofd vol met watten en kan ik niet nadenken. Pfff, dat doe ik ook nooit meer. :')

Gepost door: Io
Op: 25/11/2009 14:46
En nee 007, ik heb die gewoonte niet, vergat mijn pil sowieso de helft van de tijd. :')

Gepost door: lot
Op: 25/11/2009 19:39
Jajaja, foto's komen nog een keer
Punt, leuke/mooie boeken vind ik: De eenzaamheid van de priemgetallen, Haar naam was Sara, Het diner. Weet niet van wat voor soort boeken je houdt? Dit zijn iig de laatste boeken die ik gelezen heb.

Gepost door: Io
Op: 25/11/2009 19:57
De eenzaamheid van de priemgetallen en haar naam was Sara heb ik ook afgelopen maand gelezen, hoor echt iedereen er over!
Vooral de eenzaamheid van de priemgetallen vond ik érg mooi, wel zielig, ik zat echt af en toe met een brok in mijn keel te lezen.
Ik vind zelf extremely loud and incredibly close ook heel erg leuk bedacht ik me net, geloof dat je ook een Nederlandse versie hebt als je dat prettiger vind? Even googlen.. dan heet hij extreem luid en ongelooflijk dichtbij.

Gepost door: 007
Op: 02/12/2009 09:57
Wie is er al naar Kluun geweest?

Gepost door: Lieke
Op: 02/12/2009 12:49
Ik en het was huilen

Gepost door: Io
Op: 02/12/2009 16:48
Ojee, ik denk dat ik die maar niet in de bioscoop ga kijken. :')

Gepost door: Lot
Op: 02/12/2009 17:16
Kan je rustig doen hoor Io, de hele zaal zat te huilen toen ik er was
Wat vonden jullie er verder van?

Gepost door: Io
Op: 02/12/2009 22:51
Ik huil niet in het openbaar. Maar was het echt zo erg ja?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |