PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
JAAAAA
Gepost door : Flow
Op: 24/05/2009 17:58
WHAaA

omg

na 3 maanden intensief zoeken naar een stage en onwijs vaak afgewezen worden

moest ik vandaag werken, komt er iemand een broodje bij mij halen
zag dat hij een fiets had van een of andere interieurstudio
heb brutaal gedaan en nu kan ik waarschijnlijk per 1 oktober bij m stage lopen

OMGGGGGGGGGGGGg
mijn dag kan niet meer stuk

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3]

Gepost door: P^
Op: 03/06/2009 17:06
Hee wat leuk dat sander daar zit, voordeel is toch zeker dat je 'm kunt opzoeken
Ja alsof je niet zonder m kunt.. oke misschien een beetje haha ik heb dat ook vaak dan ben ik stappen en dan vraagt iedereen waar is je vriendje?? alsof ik nu ineens onderdeel van een duo ben...

Maar ik zou dat ook niet zomaar durven zo naar een ander land, heb daar ook altijd respect voor!

Gepost door: Snic
Op: 03/06/2009 17:10
Ja, idd.. Sommige mensen hebben echt een ander beeld bij het hebben van een relatie haha

Ja, ik zou willen dat ik het zomaar zou durven! Misschien ooit nog Tijdens deze opleiding iig niet..

Puntje, wat heb je toch weer mooie foto's op je hyves staan!

Gepost door: Io
Op: 03/06/2009 17:34
Ik ben altijd pas een bangerik op de korte termijn, dus pas als het enge een dag daarna is ofzo Dus dan is in het buitenland studeren ideaal, want dat moest ik een half jaar er voor al wel plannen, dan durf ik aaaaaalles nog. En het helpt ook mee dat ik het in Groningen wel een beetje heb gezien. Mijn vriendinnen hier zijn niet zoals jullie, die hebben opeens allemaal vriendjes en willen nu niks meer... (misschien ook omdat de meesten al een paar jaar ouder zijn? ) en dat vind ik saai. Dus een ander land met andere mensen lijkt me wel wat!


Gepost door: Io
Op: 03/06/2009 17:35
En welke master zou jij hierna dan nog misschien willen doen Snic??

Gepost door: Io
Op: 03/06/2009 17:39
Oh Snic en ik ga 7 juli op vakantie, en een maandje later ben ik weer terug. Daarna dus misschien Kopenhagen, en dat is krap een half jaar.

Gepost door: Io
Op: 03/06/2009 18:10
Nope, ik wilde wel graag naar Azie, maar dat mocht uiteindelijk niet. Dus nu ga ik daar zelf maar naar op vakantie.

En ik snap het wel van mijn vriendinnen hoor, die zitten ook allemaal al een beetje in de afstudeer-fase en als je een vriendje hebt is het vast ook logisch dat je gewoon rusitg aan wilt doen. Voor mij is het alleen minder leuk.

En die master klinkt wel cool, al weet ik niet precies wat sensory science is, klinkt fancy. En kun je die master dan niet doen zonder buitenland als je daar niet zo'n zin in hebt?

Gepost door: Lot
Op: 03/06/2009 21:37
Wat een gezellige drukte hier ineens!
Leuk dat je ook naar Nijmegen komt 007 (of zit jouw opleiding in Arnhem?)! Kom je hier dan ook gezellig wonen, of dat niet?

Ik wil volgend jaar ook naar het buitenland, maar ben bang dat ik niet durf Ben nu bezig om alle mogelijkheden uit te zoeken, en moet het maar gewoon doorzetten! Ik hoor van iedereen altijd zulke positieve ervaringen, dan vind ik het vast ook leuk En in het ergste geval kom ik gewoon terug naar Nederland en heb ik een half jaar studievertraging, dat overleef ik vast ook wel!

Zullen we een picklemeeting bij Io in het buitenland houden? Een picklestedentripje

Is die master in Amsterdam Snic? Paar voedingvriendinnetjes van mij zitten daar nu namelijk, maar even niet meer precies wat ze doen... Ze hebben nu iig een schakeljaar en kunnen dan volgend jaar kiezen uit drie masters geloof ik.

Gepost door: Io
Op: 13/06/2009 19:39
He Lot jou hebben we ook al een tijdje niet meer gezien toch? Alles goed? Van jou zat je vriend toch ook in het buitenland nu?

En ik ben echt zo goed aan de studie de laatste tijd, ik heb opeens discipline gekregen, wooh.

En Wageningen is leuk hoor Snic! Maar het is mijn thuisthuis, dus misschien ben ik wat bevooroordeeld. De universiteit is er in ieder geval wel erg goed, en ik vind de mensen die er rond lopen erg leuk, de sfeer is heel relaxed. Maar je zou dan vast wel blijven wonen in het huis waar je nu woont toch?

Gepost door: Lot
Op: 17/06/2009 17:50
Haha, mijn vriend is alweer een jaar terug hoor Io Maar wel goed onthouden, hij heeft idd een semester in het buitenland gezeten.
En hier alles goed ja. Druk bezig met portfolio wat ik vrijdag af moet hebben Hoop dat het gaat lukken, moet nog veeeeel doen en kan me er op het moment niet echt toe zetten... Maar daarna (zo goed als) vakantie!!


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3]
Out of range value for column 'id_b' at row 1