PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
JAAAAA
Gepost door : Flow
Op: 24/05/2009 17:58
WHAaA<br />
<br />
omg<br />
<br />
na 3 maanden intensief zoeken naar een stage en onwijs vaak afgewezen worden<br />
<br />
moest ik vandaag werken, komt er iemand een broodje bij mij halen<br />
zag dat hij een fiets had van een of andere interieurstudio<br />
heb brutaal gedaan en nu kan ik waarschijnlijk per 1 oktober bij m stage lopen<br />
<br />
OMGGGGGGGGGGGGg<br />
mijn dag kan niet meer stuk

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3]

Gepost door: Flow
Op: 01/06/2009 23:50
oke<br />
<br />
<br />
en nu weet ik nog steeds niet wat het is<br />
hahahah dat soort dingen zijn niet mijn ding

Gepost door: Snic
Op: 02/06/2009 00:29
Ah Liek, toch weer geswitched?

Gepost door: P^
Op: 02/06/2009 11:51
ben je weer terug ja? te zwaar..?<br />
<br />
en dat van jou klinkt wel leuk 007! had je nu eigenlijk ook al een diploma met thuisstudie gehaald of niet?<br />
<br />
wauw als we straks echt allemaal hier zitten kunnen we er niet meer omheen he...

Gepost door: 007
Op: 02/06/2009 13:40
Nee, ik moet nog stage lopen Maar dat doe ik er wel bij :'

Waar om heen ? De meeting?

Gepost door: P^
Op: 02/06/2009 15:23
O oke nou dat zou ik wel doen dan anders is ook zo zonde..<br />
<br />
En zoiets ja haha

Gepost door: Io
Op: 02/06/2009 16:40
Heb je geneeskunde dan helemaal opgegeven 007? Al klinkt die nieuwe studie ook leuk!

Straks ben ik de enige niet Nijmegenaar.

Op: 02/06/2009 20:37
Nou ik ook niet hoor Io haha

Op: 02/06/2009 23:47
Ah gelukkig, dan voel ik niet helemaal buitengesloten.

Op: 03/06/2009 08:17
Ja, geruststellend he haha!

Ooh hebben jullie dat ook wel eens; enorme koopdrang?

Op: 03/06/2009 09:53
Ja, heel erg. :'
Ik kan echt niet met geld om gaan.

Op: 03/06/2009 10:10
Oh, dat valt bij mij nog mee Maar ik voel me al-tijd superhebberig, omdat ik eigenlijk een enorme wishlist heb zeg maar haha! En ik hou ook erg van dure dingen haha, helaas gaat dat natuurlijk niet samen met m'n studentenbaantje Dus daarom vaak kijkenkijkennietkopen

En dit weekend lekker een dagje Londen dus heerlijk even shoppen

Op: 03/06/2009 14:18
Ik ben errrrg slecht in kijkenkijkennietkopen. En ik heb ook een flink dure smaak, dus dat gaat niet zo goed samen, vooral niet omdat ik niet eens een studentenbaantje heb.
Onbeschofte vraag misschien maar hoeveel geven jullie ongeveer per maand uit?

En wat leuk, Londen is echt super! echt een van mijn favoriete steden! En nu met de goedkope pond is het ook wel leuk shoppen. Maar gaan jullie echt in een dagje op en neer?

Op: 03/06/2009 14:44
Pfff, hoeveel zal ik uitgeven Ik weet het eerlijk gezegd niet eens goed.. Het bedrag op m'n bankrekening blijft altijd een beetje hetzelfde, dus zal wel zo'n 300 euro minimaal uitgeven per maand.. Maar waar ik het laat Zo heel veel koop ik nou ook niet eens Niet genoeg naar m'n zin iig hahaha

Nee, ga van vrijdagavond tot maandagavond naar UK.. Sander opzoeken Hij zit in Cambridge voor stage voor 4 maanden en heeft er nu 1 maand opzitten! En 1 dag gaan we dus naar Londen

Op: 03/06/2009 14:46
Hoe staat het eigenlijk met jou ali-internationalie-plannen?

Op: 03/06/2009 16:16
Ik geef denk ik iets meer dan dat uit, maar heb ook geeeeen idee waar het blijft, vast allemaal nutteloze dingen. Wat voor baantje heb jij eigenlijk dan?

Ooh 4 maanden stage in Engeland, wat leuk! Al is het voor jou vast iets minder leuk.. Tenzij je hem natuurlijk kunt opzoeken zoals nu! Bevalt het hem daar een beetje?

En mijn ali-internationali plannen zijn nog steeds niet zeker.. Beetje irritant, ik probeer nu nog steeds iets te regelen, maar waarschijnlijk hoor ik een week voor ik op vakantie ga pas of ik wel of niet in Kopenhagen mag studeren. (want ik moet nog een bepaalt tentamen dan halen) Strak geplant. :' Vooral omdat er ook maar een week tussen mijn terugkomst in Nederland en mijn vertrek naar Kopenhagen dan zou zitten.

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |