PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Vakantieplannen
Gepost door : P^
Op: 11/01/2009 22:26
aah godver weer e-mail vergeten in te typen

maar hebben jullie al plannen voor de zomervakantie?

ik ga normaal altijd met vriendinnen, maar het lijkt me nu ook wel leuk om met mn vriend te gaan
alleen hij wil geen typische zonvakantie.. wat is leuk om met je vriend heen te gaan?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]

Gepost door: P^
Op: 17/02/2009 16:18
Haha ja tis allemaal een of allemaal niet
Hoe lang heb je met je vriend rees?

oja als jullie een x een origineel kado zoeken:
www.ikheetgeenbjorn.nl kun je zelf boxer ontwerpen, had ik voor de mijne gedaan vond ie superleuk

Gepost door: Rees
Op: 17/02/2009 17:17
Binnenkort 9 maanden

Haha dat is wel gaaf idd, heb ff gekeken.

Gepost door: Snic
Op: 17/02/2009 17:45
Joehoe, ik heb een stageplaats en mag 9 maart beginnen, spannend! Ga voorlichting geven op basisscholen! Heb er wel zin in, maar vind het ook wel een beetje eng

En ik heb zowat alweer 4 jaar met Sander Time flies!

En zaterdag 28 februari ga ik naar Londen met em en dan maandagavond weer terug..

Gepost door: Lizelot
Op: 17/02/2009 21:09
Fijn Snic! Hoe lang moet je stagelopen, 20 weken? En is dit je enige stage, of moet je dan volgend jaar ook nog een periode? Of ben jij dit jaar al klaar, ik weet het even niet meer... Voorlichting klinkt leuk! Moet je dan nog wat meer er omheen doen, of is het echt alleen voorlichting? Want dat lijkt me dan wat eenzijdig, of niet?

Gepost door: Snic
Op: 18/02/2009 09:42
15 weken! En volgend jaar weer 15 weken! Helaas zit ik nog niet in het 4e jaar haha

Maar ja, ik moet 2 a 3 workshops per week geven ongeveer. En de rest van de tijd nog allerlei dingen op kantoor doen geloof ik (wat precies is nog lichtelijk onduidelijk dus ) Misschien idd niet heel afwisselend. Maar het hele stagegebeuren is zo slecht geregeld op school, dat ik gewoon blij ben dat ik wat heb Zat niet te wachten op studievertraging door het niet vinden van een stageplek.

Bevalt jouw studie nog helemaal goed Lot?


Gepost door: Rees
Op: 18/02/2009 13:05
Ow dat klinkt wel leuk! en een beetje afwisseling
zow echt 4 jaar alweer?! Toen waren we nog uberpubertjes (oke ik dan ) Maar netjes zeg!

Gepost door: Lizelot
Op: 18/02/2009 18:24
Mijn studie bevalt helemaal goed!
Ben nu ook bezig met stage, zit twee dagen in het ziekenhuis (kinderneurologie) en dat is echt heel erg leuk en interessant Voel me wel superdom tussen al die mensen die al jaren werkervaring hebben daar, maar gaat steeds beter
En ik zit twee dagen in een logopedische praktijk, is niet echt mijn ding, maar wel goed om ook eens te zien.
Is idd al hartstikke fijn dat je een plaats hebt, wat er precies te doen is merk je vanzelf En als je volgend jaar ook nog stage moet lopen, kan je dan misschien heel iets anders gaan doen, zodat je toch verschillende dingen gezien hebt.

Gepost door: P^
Op: 20/02/2009 18:46
fijn dat je een stageplek hebt

en londen daar zou ik ook wel eens heen willen... duur?

Gepost door: Io
Op: 22/02/2009 16:54
Ik ben net gister avond terug gekomen uit Londen.
Bij mij was de reis niet zo duur, 155 euro voor de trein en het hostel. Maar dat was ook wel met mijn studievereniging en die hadden zo'n 80 euro sponsoring p.p. geregeld. Dus normaal zal het iets van 240 euro zijn ofzo?

Maar wij waren wel met de trein gegaan, gelood dat dat wel duurder is dan vliegen. Trein was 100 euro geloof ik.

En Londen is zoooo super leuk, je moet echt een gaan als je wilt hoor Punt!
(Het duurste is trouwens nog dat je daar zo ontzettend goed kunt shoppen en dat de koffietentjes zijn leuk zijn en dat pubs ook heel tof zijn. Dus dan vliegt je geld er echt uit. :') )

Gepost door: Snic
Op: 23/02/2009 19:43
Aaaah ik heb d'r al helemaal zin in
Vliegen is zooo goedkoop. 20 euro voor een retourtje voor 2 personen en dat is incl creditcardkosten! Je moet ryanair in de gaten houden voor tickets, die hebben soms echt superscherpe aanbiedingen!
Helaas kost het hotel wat meer Maar een hostel is wel stukken goedkoper.. Maar goed, met vriend is een hotel wat fijner

Ooooh, ik heb d'r echt zin in

Gepost door: Rees
Op: 23/02/2009 22:08
Jaa Londen!
Oke ik ben er een dag geweest met school maar toen vond ik het al te gaaf
Maar was je een week geweest? op zich is 240 dan nog wel te doen vind ik. Maar idd, met vriend minder.. hoewel een weekend londen mét hotel dan ook nog wel te doen zal zijn en dat is ook al super leuk!

Gepost door: P^
Op: 24/02/2009 17:03
irritant... mn vriend is vandaag jarig en ik gaf hem een senseo maar hij hoeft m niet want hij kreeg al zoiets van zn moeder

Gepost door: Snic
Op: 24/02/2009 19:30
Nou dat is ook niet leuk :S

Sander was zaterdag jarig, en hij kreeg van mij een sleutelhanger voor z'n autosleutels hahahaha En ik betaal wel wat leuke dingen in Londen

Gepost door: P^
Op: 26/02/2009 16:38
haha ja dat kan ook
neem de mijne ook wel mee naar de stad kan ie zelf wat uitzoeken...

maarre senseo, iemand?

Gepost door: Rees
Op: 26/02/2009 16:47
Haha wat lullig, hij zei het toch niet zo zoals jij het hier nu verteld hoop ik?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]
Out of range value for column 'id_b' at row 1