PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Vakantieplannen
Gepost door : P^
Op: 11/01/2009 22:26
aah godver weer e-mail vergeten in te typen

maar hebben jullie al plannen voor de zomervakantie?

ik ga normaal altijd met vriendinnen, maar het lijkt me nu ook wel leuk om met mn vriend te gaan
alleen hij wil geen typische zonvakantie.. wat is leuk om met je vriend heen te gaan?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]

Gepost door: Io
Op: 15/01/2009 15:13
Mijn jaarclub wil nu trouwens naar een of andere stad bij het Garada meer, dus ik denk dat ik dat maar ga doen. Wilde altijd al naar Italie. En dit schijnt ook nog een goede stap stad te zijn, maar zonder allemaal stomme toeristen (behalve wij dan. ),ideaal.

En 300 euro is echt veel voor 4 dagen Lot. Dat die mensen dat betalen! Wel super relaxed hoor.

Gepost door: Io
Op: 15/01/2009 15:14
Garadameer, typtyfus, :')

Gardameer.

Gepost door: Snic
Op: 15/01/2009 15:20
Ah ik ben vorige jaar een paar dagen aan het gardameer geweest Is mooi daar hoor!

Gepost door: Lizelot
Op: 15/01/2009 16:55
Italie
Wel relaxed als je bij een stad zit die niet zo toeristisch is. Dat lijkt me namelijk een zwaar nadeel van het Gardameer...

En die mensen waren er vorig jaar 6 nachten, van zondag t/m zaterdag. Was dan 25 euro pp, per nacht. Nog wel veel geld, maar dat scheelt alweer iets

Gepost door: Flow
Op: 15/01/2009 17:16
nee nog niet af

de wekker ging vanochtend om 6 uur want ik moest werken
dus ik ben nu maar weer bezig, straks naar bert visscher
en dan vannacht nog even doorwerken

Gepost door: Flow
Op: 16/01/2009 19:25
woeiiii
all the hard work payed off


9 studiepuntjes erbijjjjjjjjjjjjjjjjjj

Gepost door: Snic
Op: 16/01/2009 22:42

Gepost door: Lizelot
Op: 17/01/2009 09:49
Jeeej, super Flow!! Is het harde werk niet voor niks geweest

Gepost door: Flow
Op: 17/01/2009 17:41
ik ben echt stom hea

hele week amper geslapen door die herkansing
supermoe
en toch gaan stappen gister: jaaa we maken het niet te laat hoor, ik ben moe jij bent ziek op tijd naar huis!

lag ik verdorie half 5 in mn bed, ging de wekker alweer om 9 uur omdat ik naar amsterdam moest

en nu ben ik echt gesloopt
dat ik zelfs sexdate heb afgezegd:')

Gepost door: P^
Op: 15/02/2009 16:08
o mn vriend wilde ook naar italie.. maar dan meer naar de buurt van venetie
best moeilijk.....
gardameer ben ik ook wel eens geweest, lang leve kamperen

Gepost door: Rees
Op: 15/02/2009 19:38
Ik ga ook eens reageren Waarschijnlijk Barcelona met vriend want de meeste vriendinnen hebben toch geen geld, daar ergens in de buurt kamperen. Want we hebben een cheape manier bedacht, maar maar es zien. Wel goede ervaringen dus of?

Gepost door: P^
Op: 15/02/2009 22:32
ben wel vaak bij barcelona in de buurt geweest, ik hou ook echt van die stad, maar heb geen ervaring met kamperen daar
maar appartement daar in de buurt (malgrat ofzo) moet ook echt niet duur zijn

Gepost door: Lizelot
Op: 17/02/2009 10:33
Hoe lang ga je en wat wil je precies Rees? Als je echt voor Barcelona gaat en een week gaat oid, zou ik een camping in de buurt zoeken. Als je langer gaat, en meer wilt zien dan Barcelona, zou ik misschien wat verder weg gaan, zodat je ook in de buurt van wat anders zit (hoewel daar verder niet veel meer zit dan strand geloof ik...) Maar dat hangt er ook vanaf of je vervoer hebt daar, of afhankelijk bent van het openbaar vervoer. Naja, heb je veel aan dus, deze reactie

Gepost door: Rees
Op: 17/02/2009 12:10
Haha ach best wel toch
Het is allemaal nog niet zeker, maar idd wel in de buurt van Ik ben al eens in Barcelona geweest, toen in een hotel. Iig wel een gave stad
Kijk tis meer zo; zijn ouders zitten daar twee weken ook ergens in de buurt te kamperen. Tenminste dat waren ze van plan. En als zij ons spul meenemen met de auto scheelt dat veel geld en gedoe Want dan kunnen wij gewoon een vliegretourtje doen want we gaan lang weekend/week. Maar ik moet nog wel ff uitzoeken wat dan evt. precies de bedoeling is Maarja, Barcelona is iig al leuk dus het komt vast goed Nu het voor het eerst op vakantie gaan met m'n vriend nog

Gepost door: Flow
Op: 17/02/2009 14:06
hebben jullie nou allemaal een vriend?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |