PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Merry christmas
Gepost door : P^
Op: 25/12/2008 10:40
Tja iemand moet het doen he
Wat zijn jullie plannen?
Ik ben gisteravond bij mn vriend geweest voor kerstdiner en straks gaan we naar mij.. gourmetten
En verder hoop ik veel kerstfilms kijken (vnv the sound of music )

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7]

Gepost door: Flow
Op: 03/02/2009 21:36
bijna
daar zeg je dat heel goed



ooooh ik ben allerlei foto's van wintersport kijken
ik wil terug heb heimweeeee

Gepost door: Snic
Op: 03/02/2009 21:52
Ik vind het je wel leuk staan dat kort Io! Maar tussenlengte is idd lastig..

Wat vinden jullie trouwens van Minnetonka's? Ik heb vandaag een paar aangepast en vond ze wel nice

Gepost door: Flow
Op: 03/02/2009 22:11
ik had ballerina achtige minnetonkas ofzo gekocht

voor 5 euro:-#
ik vond het wel goed

Gepost door: P^
Op: 04/02/2009 12:07
beetje achterhaald?

Gepost door: P^
Op: 04/02/2009 12:07
zeg ik op mn uggs

Gepost door: Snic
Op: 04/02/2009 13:42
Ja, uggs vind ik helemaal niks Ze zitten vast erg lekker, maar nee, dan zou ik eerder voor minnetonka's gaan haha.

Maar goed, achterhaald. Iedereen heeft het altijd zo over een 'eigen stijl' en vervolgens loopt iedereen in dat zelfde stijltje haha.

Ja, ik ben een meeloper

Gepost door: 007
Op: 05/02/2009 13:03
En helpt een beetje wax niet ofzo? Ik zou het niet te kort knippen, want denk dat je zo'n periode wel blijft houden toch?
Ik vind minnetonka's zo indiaan-achtig.. Ben meer van de Uggs :') Zitten heerlijk.

Gepost door: Io
Op: 05/02/2009 20:13
Ik vind Uggs stiekem ook best leuk. Maar niet voor mij met mijn maar 41.

Minetonka's zijn hier echt voor alle corps meisjes, dus ik ind ze afgrijselijk. Maar dat zijn natuurlijk ook allemaal vooroordelen.

Oh en thnx voor de haar tips, ik ben er nog steeds niet uit, wel of niet knippen. Lastig.

Gepost door: Flow
Op: 06/02/2009 14:26
omg
ik kan me gewoon echt niet concentreren op mn werk?!

ik zit zoo met de wintersport in mn hoofd:S

ik wil terug, ik wil gezelligheid, ik wil gek doen, ik wil lekker kleppen met iedereen!!
ik heb zo'n heimwee terug:S

maar ik moet eigenlijk zoveel doen even voor school en ik kan me niet concentreren helllupie

Gepost door: Io
Op: 07/02/2009 13:35
Kun je niet gezellig en gek doen en met mensen kleppen in Nederland? Hier wil dat in ieder geval altijd best.

Gepost door: Flow
Op: 07/02/2009 17:41
ja nee zo bedoel ik het ook niet

gewoon de hele wintersportsfeer

dat is gewoon niet na te doen in nederland

Gepost door: Lizelot
Op: 08/02/2009 15:07
Hm, das kut he Flow. Heb dat in de zomer ook altijd, heimwee naar vakantie. Maar dan is het minder erg, dan zit iedereen nog in zo'n vakantiesfeertje. Met wintersport lijkt het me wel anders, dan moet je gelijk weer aan het werk als je terug bent... Maar was wel geslaagd dus?

Wie gaat er hier nog carnavallen? Waar gaan jullie het vieren en hoe gaan jullie verkleed?

Gepost door: P^
Op: 08/02/2009 16:41
Ga wel carnavallen ja.. nog geen idee als wat, raap wel wat bij elkaar jij?

En gaan jullie nog wat doen aan valentijn?
Ik heb voor mijn schatje een zelf ontworpen boxer met tekst van www.ikheetgeenbjorn.nl
En nog ideeen voor kadootjes in het algemeen? Want hij is ook bijna jarig

Gepost door: Lizelot
Op: 08/02/2009 18:25
Ik heb geen zin om iets bij elkaar te rapen, dus heb heel slecht een pak via internet gekocht... Wat ook weer lastig was, want wilde wel iets wat gewoon past, maar niet zo'n hoerig pakje die je op internet overal ziet. Het is nu een holbewoonsterpak Lekker slecht, maar heb dit jaar echt geen zin om erover na te denken...
Valentijn doe ik niet aan. Misschien dat ik nog wat kleins haal, maar niks bijzonders. Die boxershorts zijn wel grappig haha.
En verjaardagen, pff. Hoeveel wil je ongeveer besteden? Vind zelf altijd leuk om iets te doen. Misschien een avondje theater? Of dagje sauna, citytrip (moet je ff zoeken, kan soms heel goedkoop)

Gepost door: Flow
Op: 08/02/2009 20:01
ik heb met valentijn een date
ik ga met een vriendin wat doen we zijn allebei hopeloos XD

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |