| Merry christmas |
| Gepost
door : P^
Op: 25/12/2008 10:40 |
Tja iemand moet het doen he <br />Wat zijn jullie plannen?<br /> Ik ben gisteravond bij mn vriend geweest voor kerstdiner en straks gaan we naar mij.. gourmetten <br />En verder hoop ik veel kerstfilms kijken (vnv the sound of music )
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7] |
| |
| Gepost door:
Lieke Op: 17/01/2009 19:47 |
|
| Hahaha.. we moeten echt eens meeten! | |
| Gepost door:
Lizelot Op: 19/01/2009 10:38 |
|
Liek, je was niet eens op het gala! <br />Laf
|
|
| Gepost door:
Lieke Op: 19/01/2009 17:47 |
|
| het phocas gala? ik ben gestopt met phocas weetjenog
|
|
| Gepost door:
Lizelot Op: 19/01/2009 18:39 |
|
Oh, ik dacht dat je alleen een laf ploegje had en nooit roeide <br />Hoe zit dat eigenlijk als je midden in het jaar lid-af wordt? Hoef je nu de helft van de contributie niet te betalen, of heb je gewoon pech? Wel jammer hoor! |
|
| Gepost door:
Lieke Op: 20/01/2009 13:08 |
|
| ehm gewoon betalen en 2 werkuren maken | |
| Gepost door:
Lizelot Op: 20/01/2009 13:59 |
|
| Ah, ok. Dus eigenlijk ben je dan nog gewoon lid toch? Alleen doe je er niks meer mee... Maar dat kan ik me goed voorstellen hoor, als de rest van je ploeg ook niet actief is, is het in het eerste jaar wel lastig om zelf van alles te ondernemen terwijl je nog maar heel weinig mensen kent. | |
| Gepost door:
Rees Op: 20/01/2009 15:14 |
|
Eefje vroeg er ook nog wel naar. Ze vond het ook wel jammer dat je weg was. <br /> |
|
| Gepost door:
Flow Op: 22/01/2009 11:37 |
|
| echt omg<br /> ik ga dood van de zenuwen<br /> <br /> <br /> over 2 uurtjes rijexamen<br /> <br /> en dan morgen op wintersport<br /> <br /> omg<br /> ik shake m echt over mn hele lichaam
|
|
| Gepost door:
Snic Op: 22/01/2009 12:07 |
|
| Neeee komt goed Flow!! 1e keer afrijden? Het lukt vast wel! En wintersport lekkerrrrrr, ik ben jaloers
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 22/01/2009 12:14 |
|
ja eerste keer <br /><br /> echt ene kant denk ik dat ik het wel haal<br /> <br /> andere kant heb ik echt zoiets van jaa ze laten echt 75% zakken ofzo<br /> op het minste of geringste<br /> <br /> dus ik scheit m
|
|
| Gepost door:
Snic Op: 22/01/2009 12:19 |
|
| Al veel lessen gehad? Gaat het goed tijdens de lessen? Heb je een TTT gehad? Van te voren maakte ik me ook echt druk voor het afrijden. Ik had echt niet fatsoenlijk geslapen die nacht ervoor, omdat ik bang was dat ik me versliep (ja, ik moest op maandagochtend om 9 uur afrijden, dus werd om 8 uur opgehaald) en omdat ik zenuwachtig was ![]() Nou rondje rijden en moest tijdens de rit ergens straatje keren, hoe simpel. Kwamen we aan bij het cbr, moest ik de auto vooruit in een vak zetten op een leeg terrein Echt een speciale verrichting ![]() Het is echt zoooo voorbij! |
|
| Gepost door:
Snic Op: 22/01/2009 13:55 |
|
| Ik ben voor je aan het duimen heurrrr | |
| Gepost door:
Flow Op: 22/01/2009 15:54 |
|
| echt wwwwwwwwwwwwwwwwwwwhat the fuck:S<br /> <br /> ik ben gezakt<br /> <br /> op niets??!?!!?:S<br /> <br /> ik zag dingen te laat ofzo?<br /> moest in centrum haarlem rijden, was er een zebrapad, daar stond een busje voor dus ik kon niet zien dat er iemand achter stond. <br /> Ik zag hem op tijd, dus kon nog gewoon stoppen voor het zebrapad<br /> <br /> nou dat vond hij te laat?!<br /> <br /> echt wtf<br /> mn instructeur was met stomheid geslagen dat ik gezakt was<br /> en ik zelf ook<br /> <br /> :S |
|
| Gepost door:
Snic Op: 22/01/2009 15:55 |
|
Aaah nee wat stom ![]() Balen man!! En idd wel een stomme reden.. |
|
| Gepost door:
Flow Op: 22/01/2009 15:58 |
|
| jij <br /> <br /> jammerlijk<br /> <br /> <br /> <br /> zoals hij het noemde:s fuck him
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7] |