| Wat is het hier toch stil |
| Gepost
door : 007
Op: 29/10/2008 22:43 |
| of niet? :< |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |
| |
| Gepost door:
Rees Op: 02/11/2008 14:58 |
|
Wow, wat gemist Het is nu wel weer wat drukker <br />Leuk Io Ziet er best cool uit.. ik merk alleen nooit dat het Halloween is trouwens verder tenminste dat heeft toch iets met halloween te maken? <br />En rare verhalen Flow Apart met je ex allemaal :< |
|
| Gepost door:
P^ Op: 02/11/2008 16:08 |
|
| wat een idioot die ex van je, wil ie zeker alleen maar dat die verhalen bij jou komen? | |
| Gepost door:
Flow Op: 02/11/2008 19:37 |
|
| ik heb werkelijk geen idee<br /> collega van me (die bij m in de klas heeft gezeten enzo)<br /> die denkt dus echt dat ie het allemaal doet om mij soort van terug te krijgen ofzo. nja goed weet niet wat ik ervan moet denken hij is wel extreem aanhankelijk enzo en mn vader denkt ook dat het maar een troostrelatie is wat hij heeft<br /> <br /> maar goed<br /> ik heb besloten (nja bijna dan)<br /> dat ik over 1 week even bel (als mn projecten zijn afgelopen want ik kan er echt even NIETS bijhebben) dat ik bel om even af te spreken en alles even goed uit te spreken voor zover dat kan. dat ik gewoon even mn frustraties laat blijken (hoop dat ik er zelf iets mee opschiet zeg maar als ik het eruit gooi)<br /> en wellicht kan ie nog wat uitleggen ofzo<br /> <br /> <br /> want ik heb hier gewoon echt geen zin meer in ik ben er letterlijk ziek van<br /> ik ben een schransbak en vreetzak maar ik kan al 3 dagen niet eten:S heb hoofdpijn niet te kort en ben misselijk enzo:S <br /> <br /> en ik geef niels de schuld ervan <br /><br /> <br /> dussssss<br /> dat moest ik even kwijt<br /> weet ook niet of het nog leesbaar is<br /> maar als het onduidelijk is dan hebben we er tenminste wat posts bij waarin ik het uitleg komen we weer hoger in rang
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 02/11/2008 19:40 |
|
ooh en jochem meyer was echt TE GEK <br /><br /> najib was bij ons uitverkocht>o(
|
|
| Gepost door:
Io Op: 02/11/2008 22:39 |
|
Wel goed dat je dan even met hem gaat praten. Want zelf zit je je nu toch alleen maar te ergeren en kun je niet echt verzinnen waarom hij die dingen doet. <br /><br /> Ik heb donderdag trouwens weer een CT-scan en ik vind het echt eng... Niet omdat ik bang ben voor een slechte uitslag ofzo, maar gewoon de scan zelf. Ik ging al haast huilen toen de tandarts me laatst een verdoving moest geven. :' Laat staan dat ik een infuus zou moeten.. <br />Gaat echt nergens over, want hiervoor vond ik naalden helemaal niet erg, maar nu opeens ben ik een week van tevoren al zenuwachtig.
|
|
| Gepost door:
007 Op: 04/11/2008 10:39 |
|
| Hebben veel mannen hè, zo'n troostrelatie. Mannen kunnen moeilijk alleen zijn. Kan wel opluchten zo'n praatsessie. Ik krop altijd alles op :' ![]() Najib was ook gaaf ![]() Vorig jaar was ik ook al te laat. Dit jaar weer. Maar een kennis van de vriendin van m'n moeder wilde van z'n kaartjes af , dus ik heb ze gewoon voor inkoopsprijs (ipv die woekerprijzen op Marktplaats )Hmm Io, je hebt ook wel veel medische shit gehad. En je doet altijd (hier iig) wel zo vrolijk enzo. Maar het was natuurlijk een gigaklap..
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |