| Wat is het hier toch stil |
| Gepost
door : 007
Op: 29/10/2008 22:43 |
| of niet? :< |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |
| |
| Gepost door:
Flow Op: 30/10/2008 15:38 |
|
mijn mama is vandaag jarig <br />en ik ga vanaaf naar jochem meyer
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 30/10/2008 15:40 |
|
<br /><br /> ik heb dr zo'n eentje<br /> tis geen spiegelreflex, want dan ben ik inclus wat leuke lenzen toch wel 900 euro kwijt<br /> en hier kan ik wel alles mee instellen wat er in te stellen valt<br /> dus ik kan lekker aanklooien
|
|
| Gepost door:
Snic Op: 30/10/2008 15:40 |
|
Gefeliciteerd met je mutti en alvast veel plezier vanavond ![]()
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 30/10/2008 15:41 |
|
oh en ik zit te denken om een nieuwe account aan te maken op elle <br /><br /> een anoniemere
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 30/10/2008 15:42 |
|
| oojaa<br /> <br /> en niels zn moeder was ook vandaag jarig<br /> en mn vader feliciteerde me met haar<br /> (terwijl ik op dit moment echt kook van woede wat betreft niels, maar dat weten zij niet )<br /><br /> en nu wilde ze misschien haar op gaan bellen om ook te feliciteren <br />ik wil NIET dat ze dat doen, maar dan moet ik wel alles gaan vertellen
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 30/10/2008 15:43 |
|
oh en dankjewel <br /><br /> <br /> <br /> (zijn nu de picklepost weer een beetje opgeschroefd? ik weet nog wel dat wij vroeger echt HELEMAAL bovenaan stonden met 4000 posts per week ofzo )
|
|
| Gepost door:
Snic Op: 30/10/2008 15:45 |
|
Ik heb ook toevallige deze week een nieuwe account op elle hahaha. Maar ben nu echt weer zo'n ROOKIE ![]() En ja.. Of gewoon laten bellen, of vertellen.. Kun je niet gewoon iets zeggen van 'bel maar niet, ik heb uh ruzie met em gehad ofzo' ? Meer hoeven ze toch niet te weten
|
|
| Gepost door:
Snic Op: 30/10/2008 15:46 |
|
Ja vroegah Die goeie ouwe tijd Toen was het echt een wedstrijdje om bovenaan te blijven hahaha!
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 30/10/2008 15:56 |
|
Wat is je nieuwe naam?? <br /><br /> en mja als ze erover beginnen ga ik denk ik gewoon zeggen dat ik liever heb dat ze niet bellen<br /> en dan zie ik wel hoe t verder gaat
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 30/10/2008 18:49 |
|
| HOE HAALT NIELS HET IN GODSNAAM IN ZN HOOFD<br /> <br /> <br /> hij heeft zelf hierheen gebeld tering |
|
| Gepost door:
Flow Op: 30/10/2008 18:59 |
|
| ooh en nu zit mn moeder ook echt met zijn moeder aan de lijn<br /> tering tyfusssss zij is ook jarig en mn vader vroeg heel vragend: moet je niet ook even met dr bellen? of bel dr later ofzo??<br /> <br /> god ik wil helemaal niet bellen |
|
| Gepost door:
Flow Op: 30/10/2008 19:08 |
|
| oke ik ben stom<br /> <br /> maar ik zit het gesprek half af te luisteren<br /> en nu vertelt niels vrolijk dat hij een nieuwe vriendin heeft aan mn moeder<br /> <br /> terwijl hij like tegen mij niet zn mond open trekt??<br /> <br /> zal het vast verkeerd begrijpen..... |
|
| Gepost door:
Io Op: 30/10/2008 23:48 |
|
| Nouja tegen jou vond hij het misschien moeilijk om te vertellen?<br /> En gefeliciteerd met je moeder! En je camera, gaaf ding.<br /> <br /> Ik heb net mijn halloween pompoen gemaakt:<br /> <br />Hij heet Bert.
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 31/10/2008 15:31 |
|
whiihiih hijs goed gelukt man
|
|
| Gepost door:
007 Op: 02/11/2008 12:51 |
||
Dat klonk raar :' <br /><br /> Hoe was het bij Jochem Meyer Flow? Ik ben naar Najib geweest <br />Mooie camera trouwens <br /><br /> We kunnen nu wel weer gaan flutposten om bovenaan te komen :' <br />Hele berichten met :' ofzo.<br /><br /> Nog wat van Niels gehoord?<br /> <br /> <br /> En Bert is te raar
|
||
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |