| 007! |
| Gepost
door : Io
Op: 09/10/2008 11:13 |
Gefeliciteerd meisje! 20! <br /><br /> Nog spannende dingen plant voor vandaag?? |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5] |
| |
| Gepost door:
Snic Op: 14/10/2008 18:52 |
|
Oh leuk Dus we zien jou binnenkort in de folder! Grappig ![]() Gek trouwens dat je schoonmoeder niet echt aardig was.. Maar hij zit ook op kamers of niet? Dan hoef je daar niet zoveel te zijn
|
|
| Gepost door:
007 Op: 14/10/2008 20:35 |
|
Laat weten wanneer he
|
|
| Gepost door:
007 Op: 14/10/2008 20:37 |
|
Die moeder is natuurlijk ook zenuwachtig en dan flap je er wel rare dingen uit..En FLow hoest met Niels dan |
|
| Gepost door:
P^ Op: 14/10/2008 22:43 |
|
| Ja das mss ook wel zo...<br /> En hij gaat nu op kamers nu de vriend van die moeder bij hun in huis komt wonen..<br /> <br /> Maar zal laten weten wanneer het krantje uitkomt
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 16/10/2008 11:46 |
|
| ik weet niet wat ik hier allemaal over niels had verteld?!<br /> <br /> 13 dagen nadat het uit was vertelde hij dat hij na 9 dagen al met een ander naar bed is geweest<br /> nja kut natuurlijk, vooral door alle poeha van hem eromheen<br /> en na 1,5 maand ofzo had ie al een nieuwe vriendin <br />dus hij zit alweer bijna 3 maanden onder de plak ofzo<br /> <br /> <br /> duschhhhhh<br /> ik hoef m niet meer te zien en ik walg echt gruwelijk van m
|
|
| Gepost door:
007 Op: 16/10/2008 12:08 |
|
nooooooh..wat een ***..
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 16/10/2008 13:00 |
|
ja <br />alles wat hij nu doet<br /> is zooo niet dat ik m kende<br /> ik heb echt het gevoel alsof ik 3 jaar voor de gek ben gehouden:S |
|
| Gepost door:
P^ Op: 16/10/2008 13:41 |
|
| nee zo moet je niet denken uit je verhalen bleek dat ie echt gek op je was, je hebt een supertijd met hem gehad toch, en was jij het niet die het uitmaakte?? dan is het nog belachelijk dat ie zo snel een ander had natuurlijk maar mss heeft hij gewoon behoefte aan een vriendin.. | |
| Gepost door:
Flow Op: 16/10/2008 18:14 |
|
| ik zweer je ik heb geen idee meer met die gast<br /> <br /> iedereen in mijn omgeving (mensen uit zijn omgeving spreek ik eigenlijk niet meer) staan echt te kijken wat ie allemaal uitspookt, ook zij snappen er niets meer van <br /><br /> mja ik weet gewoon niet meer wat hij speelt en wat hij denkt of wat hij juist echt voelt?!<br /> <br /> <br /> en ik heb vannacht heel eng gedroomd<br /> dat ik sex met m had tegen mn wil in en ik vond het echt HEEL vies en ik kon echt wel janken toen ik wakker werd <br /><br /> <br /> dus |
|
| Gepost door:
P^ Op: 16/10/2008 18:18 |
|
| het houdt je duidelijk wel bezig...<br /> <br /> mss toch maar xtje met m praten?<br /> je hebt tenslotte een groot deel van je leven met hem gedeeld
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 16/10/2008 20:07 |
|
| nou t houdt me eigenlijk de laatste twee weken weer heel erg bezig<br /> ik spraak m een maand lang niet, hij had wel al verteld dat hij verliefd was etc. maar ik had nog geen bevestiging van een relatie<br /> <br /> toen kreeg ik zaterdagavond van een vriend van me te horen dat het dus real is zeg maar<br /> en na een maand belt dus niels die volgende ochtend vroeg op ik wist niet wat ik moest zeggen <br /><br /> en nu ben ik er weer iets te veel mee bezig <br />maar ik wil, kan en durf gewoon niet met m te praten<br /> want er komt gewoon niets uit (al een heel jaar niet dus ik zie niet in dat dat nu wel zou werken)<br /> <br /> en ik ben nu gewoon een beetje gefrusteerd<br /> beetje mn zelfvertrouwen kwijt enzo
|
|
| Gepost door:
007 Op: 20/10/2008 14:08 |
|
| Hm. Ik zou ook niet met em praten eigenlijk, dat schiet toch niets op. Maar je weet in ieder geval dat ie zo vaag doet. En dat anderen dat ook bevestigen, dus het ligt niet aan jou
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 21/10/2008 11:16 |
|
| ik ben echt dom<br /> <br /> ik las iets grappigs en moest lachen en wilde mezelf voor me hoofd slaan als zo'n gebaar van wtf dom weetjewel<br /> <br /> sla ik mezelf iets te hard op mn oogkassen<br /> <br /> auw :' kutzooi nou doet me hoofd zeer
|
|
| Gepost door:
007 Op: 21/10/2008 12:57 |
|
:'![]() Ik ben gister tegen de bank aangelopen en nu heb ik een ei op mn been ter grootte van een tennisbal. En helemaal blauw
|
|
| Gepost door:
P^ Op: 21/10/2008 13:56 |
|
Klinkt pijnlijk allemaal <br /><br /> Ik had vannacht gedroomd dat vriendin en ik een zwangerschapstest gingen doen en dat zij toen zwanger was.. en nu heb ik haar in paniek gebracht en gaan we straks echt een zwangerschapstest doen haha. Nouja eigenlijk niet grappig, stel dat echt 1 van ons zwange is, je hoort tegenwoordig zo vaak dat meisjes niet doorhebben dat ze zwanger zijn en dan al 6 maanden ofzo
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5] |