PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
007!
Gepost door : Io
Op: 09/10/2008 11:13
Gefeliciteerd meisje! 20!

Nog spannende dingen plant voor vandaag??

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5]

Gepost door: Snic
Op: 10/10/2008 16:14
Ah, idd balen zeg!

Gepost door: P^
Op: 10/10/2008 16:16
Gefeliciteerd nog

Een fietser over het hoofd, tja haha
Komt wel goed hoor
Vriendin van me had ingreep bij staatsexamen..

Gepost door: Rees
Op: 10/10/2008 17:50
Hmm jammer. En dat met het kijken is altijd zuur, ben ik ook 2 keer op gezakt en ook de ene keer te weinig en de 2e keer er te veel mee bezig zijn dat ik andere dingen vergat Maar het komt wel goed!
Ff wat anders Wat voor zaken horen er bij het begrip 'student'? Ik weet het wel ongeveer, maar het moet nog een beetje in cadeauvorm zijn zeg maar. Naja raar verhaal, maar ik heb tot nu toe alleen nog maar bier Als iemand ideeen heeft

Gepost door: 007
Op: 10/10/2008 19:21
Eh. Boeken :')?

Gepost door: Lot
Op: 11/10/2008 01:58
Bier, dvd van de Lullo's , aspirientjes voor na het bier , hm, hier heb je ook weinig aan

Gepost door: Lot
Op: 11/10/2008 09:45
Een afwasborstel (ik heb ten minste altijd een mega afwas in de keuken staan, maar weet niet of dat bij elke student zo is )

Gepost door: Io
Op: 11/10/2008 11:41
Haha ja, afwass. En hm.. koffie?

Gepost door: P^
Op: 11/10/2008 14:29
Condooms
kookboek of andere dingen die met zelf koken te maken hebben

Heb vnv etentje+bowlen met de familie van mn vriend eerste ontmoeting...

Gepost door: Io
Op: 11/10/2008 21:39
Oeeh spannend. En, hoe is het gegaan? Mag je blijven?

Gepost door: P^
Op: 12/10/2008 11:19
Haha geen idee..
We gingen dus eerst bowlen, ik was niet bij hem ingedeeld maar bij zn zus en nog 2 meisjes (we waren in totaal met 18 man, grote ingewikkelde familie..), was volgens mij een test dus zei dat ik het niet erg vond was ook echt gezellig, zn zus is superaardig en die andere 2 ook en iedereen liep beetje door elkaar enzo. En daarna gingen we bij hun thuis eten want ze hadden chinese rijsttafel besteld. Maar ik was nog nooit bij hun thuis geweest en had nog niemand van zn familie ooit gezien, dus was echt wel veel mensen in 1 x, en die moeder bleef maar vragen of ik het eng vond enzo:S ze was ook niet echt aardig, beetje rare opmerkingen, dus dat was niet zo heel leuk.. maar goed wel leuk om daar ook eens geweest te zijn natuurlijk en zn moeder zei op zn laatst nog wel dat ik maar een xtje moest langskomen als het wat rustiger was

Gepost door: Flow
Op: 12/10/2008 13:39
ooh das best oke toch?


ben blij dat ik even geen gezeur heb met schoonfamilie ofzo (of mannen met kindjes:'))

sterker nog
ik denk dat ik bindingsangst heb gekregen:')

Gepost door: Io
Op: 12/10/2008 14:07
Oh wel stom van die moeder, maar als je verder geen rare dingen hebt gedaan is het goed zo toch!? Vooral als het nog gezellig was met de zus enzo, dat is ook belangrijk. En dat ze je nog een keer uitnodigt is een goed teken.
Heeft hij jouw familie eigenlijk al gezien?

En geen leuke kerels in je leven Flow?

Gepost door: Flow
Op: 12/10/2008 20:06
njaa

t wisselt
genoeg knappe kerels

maar echt leuk is anders
of ze willen weer teveel ofzo

Gepost door: P^
Op: 14/10/2008 14:44
Ja mijn familie had ie al gezien met verhuizen
Haha ik ben echt commercieel bezig, heb morgen mss fotoshoot voor bristol krantje (maar weet niet zeker of dat doorgaat) en kon vorige week ook al voor de zeeman maar toen moest ik werken :')

Gepost door: P^
Op: 14/10/2008 18:37
O t gaat door, nice! Krijg ook wel lekker betaald

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5]
Out of range value for column 'id_b' at row 1