PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Walking down the street with my Nikes on!
Gepost door : P^
Op: 21/03/2008 20:42
Weet niet of de link het doet...
Maar anders: Shop-->women-->footwear-->all
3e Pagina, de zwarte lage Sixton
Nice hae
Kan ze alleen nergens vinden hebben jullie ze ergens gezien?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15]

Gepost door: Io
Op: 07/04/2008 10:22
Oeeh leuk Rees.
En ik heb echt geeen idee Punt. Wat is leuke landen om naar op vakantie te gaan? We zaten te denken aan Hongarije of Tunesie, maar Hongarije wil ik eigenlijk niet en Tunesie scheen ook niet zo heel tof te zijn.. Hm

Gepost door: Lot
Op: 07/04/2008 10:31
Wat wil je voor vakantie en met wie? En hoe wil je erheen?

Gepost door: Io
Op: 07/04/2008 10:34
Het liefst vliegen, tenzij het echt heel dichtbij is. Ik hou niet zo van bussen.

En ik wil vooral in de zon kunnen liggen en stappen. En ook wel wat culturele dingen, maar dat kan haast overal wel toch? Of in ieder geval, je kunt altijd wel een trein in het land zelf nemen om dingen te bekijken etc.
Oh en gewoon met wat vriendinnen uit thuisthuis.

Gepost door: Io
Op: 07/04/2008 10:36
En ik weet dat we een beetje laat zijn dus het zal wel behoorlijk duur worden. :S Maarja, dat moet dan maar..
Ik ga ook al wel met mijn jaarclub naar Berlijn, maar ik wil ook nog wel naar een warmen land waar je echt een beetje op het strand kan gaan relaxen.

Waar gaat iedereen hier verder heen?

Gepost door: Lot
Op: 07/04/2008 10:52
Ik ga lekker burgerlijk met de auto en een tentje naar Frankrijk of Italië Maar dat vonden de meesten hier niet zo leuk geloof ik, kamperen
Hongarije is altijd zo'n supergroot festival toch, is dat niet leuk? Kan je daarnaast chillen aan het strand (naja, strand, een meer ofzo dan...) enzo. Of Italië? Ik hou van Italië

Gepost door: Lot
Op: 07/04/2008 10:53
http://www.szigetfestival.nl/ Dat is iig de site van dat festival, mocht je dat wat lijken...

Gepost door: Io
Op: 07/04/2008 10:57
Haha ja ik hoor opeens iedereen over Sziget. Helemaal hip blijkbaar. Lijkt me ook enorm tof, maar ik geloof dat mijn vriendinnen dat niet zo leuk vonden.
Zelfde geld voor Italie, wil ik altijd nog eens heel want ik ben er nog nooit geweest. Maar al mijn vriendinnen zijn er al heeeel vaak geweest en willen niet.
En niemand heeft een rijbewijs, lijkt me wel relaxed trouwens, beetje rondrijden, als het ergens niet leuk is weer verder gaan.
Maarja gaat dus niet.

Was Punt niet eens in Portugal geweest? Welke plaats? Want ik lees nu allemaal leuke dingen over Albufeira

Gepost door: Rees
Op: 07/04/2008 11:01
Ik heb juist wel positieve verhalen over tunesie gehoord
Haha en ik ben vandaag geslaagd voor rijbewijs
Dus nu ben ik extra blij

Gepost door: Lot
Op: 07/04/2008 11:02
Dacht dat Punt daar dit jaar heenging, maar weet ik niet zeker. Portugal lijkt me wel heel mooi. Oh, viendin van mij heeft daar vorig jaar heel goedkoop een surfvakantie kunnen doen. Ze was er 12 dagen, waarvan je dan 6 dagen surfles had ofzo, misschien ook leuk? Maar weet niet meer waar dat precies was in Portugal...

Gepost door: Lot
Op: 07/04/2008 11:03
Wat fijn Rees
Echt relaxed vond ik dat, dat ik van die stomme lessen af was...
Gefeliciteerd!

Gepost door: Io
Op: 07/04/2008 11:13
ooh wat goed rees! In een keer gehaald? gefiliciteerd!

En ik geloof dat mijn vriendinnen heel graag wilden surfen, dus dat zou dan wel tof zijn Lot!

Gepost door: Lot
Op: 07/04/2008 11:14
Ok, ik zal haar dan iig wel even vragen wat dat precies was en waar enzo. Laat het nog wel weten!

Gepost door: Io
Op: 07/04/2008 11:23
Thanks. Ohh ik krijg helemaal zin in vakantie als ik al die foto's zie op de sites.

Gepost door: Rees
Op: 07/04/2008 11:49
Oooh ik heb ook megaveel zin in een lange warme vakantie in de zomer joh
Haha maarre nou niet bepaald in een keer gehaald Want ik ben vanaf eind december 2006 al bezig en heb in totaal stuk of 80 lessen gehad en dit was de 3e keer dat ik op ging Naja had particulier zeg maar en die man moest 3 maanden op vakantie, gek Plus dat ik in nijmegen zat en in m'n oude woonplaats moest lessen nog
Haha dus ik ben heeeeeeeel blij want het scheelt me nogal wat treinreizen ook en ik kon hem niet meer uitstaan ook haha

Gepost door: 007
Op: 07/04/2008 13:15
Ik ga naar Texel

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |