| Voor de Nijmo's |
| Gepost
door : Lot
Op: 04/03/2008 13:51 |
13 maart Phocas over the Top feest! Joehoeeee <br />Waar: Villa van Schaek <br /> Entree: 3,50 (waarvan 1 euro voor een goed doel, ivm met de RAG-week )<br />Ennnn bier en fris voor 50 cent!!<br /> <br /> Dus, noem maar eens een goede reden waarom jullie niet zouden komen
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4] |
| |
| Gepost door:
Lieke Op: 18/03/2008 11:51 |
|
ja inderdaad handig duur ticket? ga je met vliegtuig? wel leuk dat je m dan weer ziet
|
|
| Gepost door:
Lot Op: 18/03/2008 13:41 |
|
| Ik vlieg vanaf Dusseldorf en met treinkaartje Nijmegen-Dussefldorf erbij, betaal ik ongeveer 140 euro voor een retourtje. En daar de helft van dan, dus valt wel mee. Ik ga van donderdag t/m maandag, heb er zin in!! Hij is er achter gekomen dat hij me toch wel meer mist dan hij verwacht had en al die andere vrouwen zijn stom, irrant en zeuren
|
|
| Gepost door:
Rees Op: 18/03/2008 15:31 |
|
Vet Lot! Wel fijn ook <br /><br /> Oh en Bosu wou ik bijna een keer gaan doen maar zasg ik niet meer zo zitten <br /> |
|
| Gepost door:
P^ Op: 18/03/2008 17:02 |
|
| Hm klinkt veelbelovend! Mis je hem erg?<br /> Ik had een gesprek met mn ex over dat we het kut vinden hoe we met elkaar omgaan en dat we elkaar misten, toen zijn we vandaag gaan tennissen, was gezellig.. alleen kwamen we z'n vriendinnetje tegen :' <br /><br /> En geef je op voor bosu rees, kan ik je spotten
|
|
| Gepost door:
Io Op: 18/03/2008 18:27 |
|
Oeh wat leuk Lot. Dat je hem weer ziet, maar ook gewoon een tijdje daar heen op vakantie is sowieso leuk!En wat is trouwens Bosu Punt? En ben ik peuter dat is het stom vind dat mijn broer er zus elkaar zowat elke dag lijken te zien, terwijl ik misschien max 1x per maand iets met ze doe? :'
|
|
| Gepost door:
007 Op: 18/03/2008 18:39 |
|
| Werd ze boos Puntje? @ Lot, en dat moeten ze beseffen he Dat ze niet zonder je kunnen ![]() @ Io. peuter? ![]() @ Allen, ben net naar de kapper geweest :' Stuk eraf, laten stijlen en coupe soleil
|
|
| Gepost door:
Io Op: 18/03/2008 18:44 |
|
Oeh, foto 007? Of mag die weer niet hier. ![]() En nouja ik vind jaloers zijn omdat mensen veel samen met elkaar doen en jij niet een beetje kinderachtig, daarom een peuter. Maar toch, elke keer als ik ze bel zijn ze zo ongeveer samen, en dat vind ik niet leuk. :$
|
|
| Gepost door:
007 Op: 18/03/2008 19:14 |
|
Ik ben de batterijtjes al aan het opladen ![]() Spreek ook met ze af dan
|
|
| Gepost door:
007 Op: 19/03/2008 07:54 |
|
http://www.nu.nl/news/1486802/12/Dode_door_brand_in_Gronings_studentenhuis.html ![]()
|
|
| Gepost door:
Lot Op: 19/03/2008 10:02 |
|
| Ik mis hem ook wel ja... Maarja, hij had het uitgemaakt, hij wilde alleen naar Polen, dus ik had besloten om een half jaar gewoon rustig aan te doen, genieten van een leven zonder hem en me vooral niet aan hem op te dringen. Maar vervolgens sprak ik hem wel elke dag. In het begin kwam dat vooral van mijn kant, maar hij reageerde wel altijd op mijn smsjes en op msn enzo... En nu spreek ik hem elke dag echt 2 uur op msn en nog smsen en bellen ![]() |
|
| Gepost door:
Flow Op: 19/03/2008 12:23 |
|
oooh echte liefde
|
|
| Gepost door:
Lot Op: 19/03/2008 18:30 |
|
Nou!
|
|
| Gepost door:
Rees Op: 19/03/2008 18:52 |
|
Hmm ik heb helaas ge-ropeskipped vandaag. Óok al niet zo'n aanrader. Het was niet de bedoeling dat je moe werd namelijk, maar dat je rare kunstjes moest gaan doen met meerdere touwen en rare sprongen enzo Weet ik dat ook weer. Kan ik evt. later als ik groot ben m'n kinderen dat gaan leren <br />Bosu is met een halve bal toch? Heb het nog steeds niet gedaan <br />Kheb straks een kijkavond joh (in het kader van op een kutlocatie in Nijmegen woon ik, op een betere locatie kan ik altijd krijgen ) <br />En ik ben in sterke twijfel over of ik me opgeef als mentormama Ben wel vrij actief lid binnen de studievereniging en de intro is erg gaaf, maar om nou 10 dagen lang voor iedereen klaar te staan tot diep in de nacht Moeilijk moeilijk
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 20/03/2008 11:44 |
|
intro mama zijn is wel leuk hoor <br /><br /> over het algemeen heb je dan meer plezier dan met de intro zelf omdat je precies weet waar je zijn moet
|
|
| Gepost door:
007 Op: 20/03/2008 13:36 |
|
M'n rijles ging goed vandaag vond hij :'
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina: