@ Liek |
Gepost
door : Lot
Op: 12/01/2008 10:21 |
Ben je nog/al op zoek naar een andere kamer? Dit stond bij Phocas op de site, voor als je geïnteresseerd bent... Omdat ik naar een grotere kamer ga verhuizen, komt mijn kamer op de Lange Hezelstraat vrij. De kamer is ongeveer 16 m2 en kost (tot op heden) 270 euro per maand incl. Keuken, douche en toilet deel je met 3 huisgenoten (2 mannen, 1 vrouw). Tevens is er een lieve huiskater (Red) aanwezig. De kamer ligt in een stadspand van de SSHN en dus moet je daar wel ingeschreven staan. Om de verhouding man/vrouw een beetje eerlijk te houden, zijn mijn huisgenoten op zoek naar een vrouw. De kijkavond zal, onder voorbehoud, op woensdag 23 januari zijn. Ben je geinteresseerd? Bel ([ Telefoon nummer filter ]) of mail (marleenus@hotmail.com) me. |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12] |
|
Gepost door:
Snic Op: 15/01/2008 23:06 |
|
Ojeeee hoe nu verder? |
Gepost door:
Lot Op: 15/01/2008 23:13 |
|
Pfff, wist ik het maar |
Gepost door:
Lot Op: 15/01/2008 23:28 |
|
Oooh, ik voel me echt zo dom.... haha |
Gepost door:
Snic Op: 15/01/2008 23:31 |
|
Ach ja, kan gebeuren toch Het is alleen jammer dat het er vaak niet beter op wordt Maar goed, je ziet vanzelf hoe het verder gaat! |
Gepost door:
Lot Op: 15/01/2008 23:35 |
|
Ik zei ook steeds: zijn we niet heel dom bezig? Maar het was zo fijn en vertrouwd... En opzich, ik weet nu wel dat het niet echt iets wordt, en dat er sowieso niks gebeurt als hij in Polen zit... Gewoon een beetje afkicken ofzo |
Gepost door:
Snic Op: 15/01/2008 23:41 |
|
Gaat ie naar Polen Ik ga m'n bed opzoeken trouwens.. Morgen een herkansing; veel te weinig geleerd, dus morgen op school nog ff bikkelen! |
Gepost door:
Lot Op: 15/01/2008 23:44 |
|
Ja, voor een half jaar. Dacht dat ik dat ooit wel eens gezegd had, maar dat zal wel niet Slaap lekker, en succes morgen!! |
Gepost door:
Lieke Op: 16/01/2008 00:02 |
|
haha lot, ik zei nog voor de grap tegen rees die hier was eten van kijk het licht in de slaapkamer is aan, ze zijn vast niet meer aan het praten haha.. maar heeft hij nou nog een goede reden opgegeven? of is er van praten niet meer veel gekomen? |
Gepost door:
Lot Op: 16/01/2008 16:02 |
|
Hij heeft me een brief gegeven waarin hij alles uitlegt. Hij was bang dat hij niet de juiste woorden zou vinden als hij het gewoon vertelde, dus vandaar op deze manier. Heel fijn om te lezen, en is nu echt duidelijk geworden Nu is het gewoon nog 2,5 week van elkaar genieten en daarna gaat hij weg, en dan is het goed dat het uit is. Het is voor hem belangrijk om vrij te zijn in Polen, niet zozeer om daar onwijs te kunnen sletten, maar het is gewoon een nieuw hoofdstuk voor hem, waarbij hij het oude (even) af moet sluiten. Klinkt heel laf zo, maar hij heeft het wel veeel uitgebreider en beter beschreven dan ik hier en het is goed |
Gepost door:
007 Op: 16/01/2008 19:04 |
|
Nja.. zolang jij je er goed bij voelt Lekker van genieten |
Gepost door:
Snic Op: 17/01/2008 11:46 |
|
Nouja, goed iig dat jullie het 'uitgepraat' hebben! Oooh echt verschrikkelijk.. Het vloertje van onze douche lekte. Dus nu komt er een nieuwe vloer in. Gister hebben ze alles er al uitgesloopt en nu zijn ze dus met weet ik veel wat bezig. Net nu ik lekker 2 dagen vrij ben (oke ik moet wel leren) lopen er hier allemaal van die kerels rond. Lopen ze maar te boeren en te zingen enzo. Echt verschrikkelijk. En morgen komen ze weer :S Joeppie. Ga maar even naar m'n opa en oma om te douchen.. |
Gepost door:
Snic Op: 17/01/2008 11:47 |
|
Hahaha, hij zingt wel een beetje hoog. Net zo'n Mika stem, alleen dan slechter |
Gepost door:
Snic Op: 17/01/2008 11:51 |
|
Oooh, ik hoop dat ze snel met z'n allen gaan schaften.. Zodat ik de huiskamer weer uit durf hahaha :') Dan kan ik even plassen en brood maken |
Gepost door:
Snic Op: 17/01/2008 11:54 |
|
En ze lachen echt heel irritant en hard.. En ja ik erger me te pletter aan ze |
Gepost door:
007 Op: 17/01/2008 11:59 |
|
Deed onze tegelzetter ook :') Te leuk |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12] |