@ Liek |
Gepost
door : Lot
Op: 12/01/2008 10:21 |
Ben je nog/al op zoek naar een andere kamer? Dit stond bij Phocas op de site, voor als je geïnteresseerd bent... Omdat ik naar een grotere kamer ga verhuizen, komt mijn kamer op de Lange Hezelstraat vrij. De kamer is ongeveer 16 m2 en kost (tot op heden) 270 euro per maand incl. Keuken, douche en toilet deel je met 3 huisgenoten (2 mannen, 1 vrouw). Tevens is er een lieve huiskater (Red) aanwezig. De kamer ligt in een stadspand van de SSHN en dus moet je daar wel ingeschreven staan. Om de verhouding man/vrouw een beetje eerlijk te houden, zijn mijn huisgenoten op zoek naar een vrouw. De kijkavond zal, onder voorbehoud, op woensdag 23 januari zijn. Ben je geinteresseerd? Bel ([ Telefoon nummer filter ]) of mail (marleenus@hotmail.com) me. |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12] |
|
Gepost door:
007 Op: 27/01/2008 17:34 |
|
En het weekend is weer bijna voorbij :') |
Gepost door:
Io Op: 27/01/2008 19:17 |
|
welk weekend? Ik heb de hele tijd gestudeerd. |
Gepost door:
Snic Op: 28/01/2008 09:31 |
|
Nou ons douchevloertje lag er vorige week dus in.. Wij helemaal blij dat we weer konden douchen natuurlijk. Hebben die prutsers van alles fout gedaan De afvoer van het putje loopt niet af, waardoor het putje niet goed doorloopt en we nog meer lekkage hebben in de gang :'), ze hebben niet goed gevoegd waardoor het water overal tussendoor lekt, het douchestukje is te klein waardoor de halve douche onder water staat tijdens het douchen en vast wel meer domme dingen. Dus je raad het al.. Ze zijn er nu weer om het overnieuw te doen. Stelletje sukkels grrrr.. Zit ik alweer met ze opgescheept Net nu ik moet leren; heel fijn. |
Gepost door:
007 Op: 28/01/2008 18:24 |
|
Gepost door:
Io Op: 28/01/2008 23:57 |
|
Mijn god, de afvoer loopt niet af? Daar zou zelfs ik nog aan hebben gedacht! Idioten. :') |
Gepost door:
Snic Op: 29/01/2008 16:14 |
|
Ja, ze zijn niet zo heel snugger |
Gepost door:
guakighacting Op: 23/09/2012 23:54 |
|
A giant panda cub born to great fanfare at the National Zoo in Washington last week has died, the zoo said on Sunday. The cause of death was not immediately known. "Panda keepers and volunteers heard a distress vocalization from the mother, Mei Xiang, at 9:17 a.m. and notified the veterinarian staff immediately," the zoo said in a statement. "Veterinarians immediately performed CPR and other lifesaving measures but the cub did not respond." www.google.com/ http://www.google.com/ |
Gepost door:
blolfmymn Op: 28/09/2012 23:57 |
|
Samuel L. Jackson Says: 'Wake the F**k Up!' Last summer, the legendary bad-ass Samuel L. Jackson took his talents to the realm of “children’s” literature by narrating the audio version of Adam Mansbach's profanity-ridden lullaby, Go The F**k To Sleep. www.hollywood.com/ http://www.hollywood.com/ |
| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12] |