PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Apeldoorn
Gepost door : 007
Op: 30/04/2009 22:02
Ik zou gewoon naar de optocht gaan..
Ben in shock. Het is onbegrijpelijk.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]

Gepost door: Io
Op: 22/05/2009 11:07
Wat is er gebeurd??

Gepost door: Flow
Op: 22/05/2009 11:18
nou ik scharrel eigenlijk al sinds december met een gast

begint nu beetje te komen dat ik m wel leuk vind enzo, weet alleen totaal niet wat ik ermee moet, we zijn namelijk begonnen zo van we bellen elkaar en dan is het leuk en gezellig om te sexen enzo maar we wilden allebei geen relatie

maar t loopt nu beetje gek
en toen was ik gisteravond stappen met vriendin, waren we in een kroegje
had hij gesmst dat hij daar ook met vriend heen zou komen
en toen was t beetje raar, hij ging bijna meteen weer weg, "ja we gaan daar en daar heen sorry tot snel doei!"

en kreeg later sms, ja sorry stiels is niet echt mijn ding fijne avond


maar t ging echt op een manier waarop het nooit gaat tussen ons (in het openbaar zijn we ook altijd gewoon relaxend tegen elkaar, voor zover ik weet, weten maar weinig mensen wat we doen zeg maar)

en dan denk ik, waarom kom je dan in de eerste plaats al naar die kroeg toe als je er toch een schijthekel aan hebt, en ga je zo snel en lomp weer weg enzo

ik was gewoon boos enzo ik snapte er niets van
en ik heb geen idee of iemand mijn verhaal begrijpt maar dusch

Gepost door: P^
Op: 22/05/2009 13:20
hm irritant ja.. maar zon platonische relatie kan ook nooit goed gaan, t zijn altijd de meisjes die gevoelens erbij krijgen
is genetisch bepaald, als wij seks hebben met jongens komt er een stofje vrij in ons hoofd waardoor we ons toch aan diegene binden
zie het bij al mn vriendinnen

Gepost door: Io
Op: 22/05/2009 13:35
Ik zie het juist alleen bij kerels bij mijn vriendinnen. Ze scharrelen wat, en dan gaan de mannen bitchen en moeilijk doen omdat ze meer willen. Misschien heb ik gewoon mannelijke vriendinnen.

En ik heb een blauwe duim die 2x zo dik is. Ik ben gister met mijn dronken hoofd van mijn fiets af gevallen, woeps. Je moest eens weten hoe veel je je duim gebruikt normaal, ik kan echt niks meer omdat hij niet meer wil bewegen.

Gepost door: Flow
Op: 22/05/2009 14:45
hahah io slim


maarehmm ik weet niet, hij heeft ooit in een stomme bui iets gezegd over verliefd zijn (voordat ik uberhaupt meer begon te voelen) en toen heb ik snel mijn hand op zijn mond gedrukt omdat ik er niets over wilde horen
laatst vroeg hij zich af hoe wij het er vanaf zouden brengen als we een stel zouden zijn

en daarbij, vond ik m vroeger leuk toen ik 13 was, en hadden we toen ook al beetje vage "relatie" zeg maar

en hij doet nu heel afstandelijk op msn :/

ik snap er niets van, hij is degene die nog het meeste laat merken dat hij het ziet als iets meer dan alleen seks, ik heb het altijd geboycot en alles

maar nu doet hij ineens raar
ik weet echt niet waar het vandaan komt

Gepost door: Io
Op: 22/05/2009 20:54
Misschien omdat hij denkt dat jij het niet serieus meent, dus dat hij daarom dan maar niet wil ofzo?

Gepost door: Flow
Op: 22/05/2009 20:59
ik heb er wat uit weten te futselen

en het is weer echt mannenlogica ofzo
ik geloof niet dat ik dit leuk vind


"jaa ik dacht jij was met vrienden, je had het gezellig, daar ga ik me niet mee bemoeien"

zijn er echt nog mensen die zo denken?
of ben ik echt te makkelijk geworden en ben ik een van de weinige met het motto, het kan me allemaal niet schelen, hoe meer zielen hoe meer vreugd, ik zet mezelf toch wel voor lul, dan heeft iedereen weel lol

Gepost door: P^
Op: 22/05/2009 23:52
als je meer voor 'm voelt zou ik dat wel laten merken want het is duidelijk dat hij dat niet doorheeft, straks laat ie je helemaal schieten...

Gepost door: 007
Op: 23/05/2009 19:07
Ik denk dat hij zich opgelaten voelde.. Omdat jij met die vrienden was.
En ik denk dat hij jou meer dan sexbuddy vindt enzo, en dat ie een soort van verlegen werd.

Gepost door: 007
Op: 23/05/2009 19:07
Ofzo.
Zegt de mannen-expert (not)

Gepost door: Flow
Op: 23/05/2009 19:30
hij is wel verlegen typje

mwuhahaah

help het voelt alsof ik voor het eerst verliefd ofzo ben
vind het allemaal zo eng

Gepost door: 007
Op: 23/05/2009 21:47
Liehieeef!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]
Out of range value for column 'id_b' at row 1