PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Pickle weer nr. 1?
Gepost door : 007
Op: 02/11/2008 12:52
1 .dolfijnen 2483 berichten

2 .WOEF 125 berichten

3 .Tarzan Kids Fansite 74 berichten

4 .Haha 4-ever 67 berichten

5 .kanweljanken 60 berichten

6 .PickleForum 32 berichten



Dat lukt nooit

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15][16][17][18][19][20][21][22][23][24][25]
[26]

Gepost door: 007
Op: 17/11/2008 10:29
En je hebt weer bericht terug

Gepost door: Snic
Op: 17/11/2008 10:44
Haha Punt, dat dansen Maar ja, ik zou het ook niet leuk vinden denk ik :')
Is toch irritant, ga je leuk SAMEN op dansles.. Moet ie steeds met andere wijven dansen.

Oh, het sollicitatiegesprek begon op zich wel redelijk, maar later ging ze irritante vragen stellen waar ik volgens haar een te makkelijk antwoord op gaf. Waarom ik voor voeding had gekozen enzo.. Had gewoon standaard antwoord gegeven (interessant, iets met gezondheid blablabla). En daardoor ben ik het dus ook niet geworden. En eigenlijk vind ik het helemaal niet zo erg :S

En nu door dat gesprek ben ik helemaal aan het twijfelen over m'n opleiding. Kijk, ik ga het heus wel afmaken, maar eigenlijk denk ik niet dat ik later echt dietist ga worden Misschien wel iets commercieels met voeding of iets met onderzoek ofzo. Pfffff.

Gepost door: 007
Op: 17/11/2008 11:18
:')
Nou als je het niet erg vindt, is er toch niets aan de hand

Gepost door: Io
Op: 17/11/2008 16:30
Maar met deze opleiding kun je toch ook heel veel anderen dingen doen? Niet perse diƫtiste, meestal vragen ze gewoon om HBO-denkniveau, niet eens perse een richting. En als je toch nog iets in de voeding richting wilt komt dit alleen maar mooi uit!

Gepost door: Flow
Op: 17/11/2008 19:32
serieus echt zoveel mensen in mijn omgeving (incl. ikzelf hoor)
gaat waarschijnlijk helemaal niets doen in de richting waarvoor ze studeren ofzo, of wel iets wat er mee te maken heeft maar dan toch maar weer iets anders ofzo :S vaag


maar goed met niels gepraat, dacht echt dat ik er als zwakste schakel inging, want ik zou me best kwetsbaar opstellen en laten merken dat ik nog wat issues heb wat betreft ons, dus ik voelde me toch wel ongemakkelijk

maar achteraf, serieus, hij heeft zitten huilen en echt janken als een klein kind, dat hij nog zoveel moeite er mee heeft enzo
en op een gegeven moment vroeg ik ook over zn relatie nu of hij dan wel oprecht iets voor haar voelt enzo, nja hij had daar ook over nagedacht en was tot de conclusie gekomen dat dat wel goed zat enzo

maar nja goed ik heb alleen gezegd dat ik dan hoop dat dat ook echt zo is, maar like:S je had m moeten zien! die gast (en dat zei hij ook) heeft het nog helemaal niet verwerkt en het nog totaaal geen plekje kunnen geven enzo

dan denk ik bij mezelf, zo begin je toch geen relatie?! maar goed hij zoekt t maar zelf uit

ik heb gezegd dat ik voorlopig geen contact wil, en dat ik zelf wel weer wat van me laat horen maar dat hij niet raar moet staan te kijken als daar weer 2 maanden overheen gaan ofzo (dat vond hij niet cool, maar mijn wil is wet)

en nja voel me wel beetje apart, er zijn weer wat gevoelens bovengekomen, maar voel me ook zoveel rustiger, er is echt een deurtje dichtgegaan, kan voor het eerst echt huilen enzo

en kan ook echt oprecht zeggen dat ik blij ben dat het uit is, dat het nooit meer gaat werken tussen ons en dat ik nog steeds die gevoelens had toen ik m sprak, de blije momenten die we hadden, maar ondertussen dat extreem knagende gevoel van ruzie op komst ofzo -> wat ik dus NIET wilde meer. en dat is gewoon voorbij, over en weg.

serieus, relieve

Gepost door: Io
Op: 18/11/2008 14:58
Dat klinkt wel goed Flow. Wel heftig dat hij opeens zo gaat huilen, maar mooi dat jij het niet wat.

En Punt, jij was vorig jaar in Portugal geweest he? welke plaats? Was dat leuk? Want ik ben vakantieplekken aan het uitzoeken (ja, nu al. )

Gepost door: P^
Op: 19/11/2008 12:32
Albufeira
Het was leuk, maar denk niet dat ik er nog eens heen zou gaan, ben zelf meer van spanje. Ook al was het wel een mooi strand enzo.
Voor het uitgaan hoef je het niet echt te doen, maar wij waren wel in het voorseizoen dat scheelt ook...

Gepost door: Io
Op: 19/11/2008 15:02
Hm, niet echt leuk uitgaan dus? Dat is wel balen..
Nog even doorzoeken dan.

Gepost door: Lot
Op: 19/11/2008 18:05
Bluuh, moet een solliciatiebrief schrijven voor een stageplaats... En ben daar zo slecht in Heb mijn brief van mijn vorige stageplaats er al bij gepakt, maar schiet nog niet echt op :S
Ik wil naar een heel ver land op vakantie, heb er alleen geen geld voor Heb al wel bedacht dat ik weer tijdens de Vierdaagse ga, kan ik mooi weer mijn kamer verhuren en van dat geld (voor een deel) op vakantie

Gepost door: 007
Op: 23/11/2008 21:12
Maar zo zijn veel mannen he.. Das gewoon verdrietverwerking, een nieuw chickie.
Fijn dat het zo opluchtte

Gepost door: 007
Op: 23/11/2008 21:12
Ik wil naar zee


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15][16][17][18][19][20][21][22][23][24][25]
[26]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |