Ik heb het papiertje invuld in de envelop in mn map zitten.. Maar iets houdt me tegen om orgaandonor te worden.. Ben bang dat ze me dan eerder laten gaan ofzo.
Waarom zouden ze? Alsof die dokter beslist dat iemand anders zijn leven belangrijker is dan het jouwe en daarom z'n best maar niet voor je gaat doen.
Ik heb wel ingevuld dat ik donor wil zijn en het formulier opgestuurd, kost mij nauwelijks moeite en iemand anders zou er heel erg mee geholpen kunnen zijn.
Ja, ik ben donor Heb er toch niks meer aan als ik dood ben. En als ik zelf gered zou kunnen worden met een donororgaan lijkt me dat ook wel prettig.. Dus vandaar.
Ik vind eigenlijk ook dat als je geen donor bent dat je dan ook tegen het ontvangen van donororganen zou moeten zijn.
Ik wil dat wel. En heel erg shame on me want ik heb dat ding nog nooit opgestuurd. DAcht er laatst nog aan. Vind het best belangrijk dus denk dat ik dat maar es ga doen binnenkort. Ben wel erg pro die regel dat je gewoon wat terug moet sturen als je géén donor wilt zijn, eigenlijk..