PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
@ LOT
Gepost door : Lieke
Op: 25/02/2008 19:58
Hey Lot Ik verhuis volgende week naar Hoogeveld, k zit ergens op de begane grond geloof ik, bah.. maar ik wil eigenlijk wel schilderen, maar dat mag niet toch? Word het wel gedoogd? als je het schilderd en het weer wit oplevert als je weggaat is er niet veel aan de hand toch? In de huurvoorwaarden staat: alle aangebrachte veranderingen moeten voor vertrek weer ongedan worden gemaakt ofzo. Ken je mensen die gewoon wel geschilderd hebben? En ik denk niet dat iemand dat gaat controleren of wel?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Lot
Op: 25/02/2008 22:07
Ik ken niemand die geschilderd heeft. Soms als er iets kapot is ofzo, komt er wel zo'n mannetje van de SSHN langs. Ik weet niet of die gelijk moeilijk gaan doen als ze zien dat je het geschilderd hebt.
Lijkt mij dat ze verder niet moeilijk doen als je het in de oorspronkelijke staat terugbrengt, maar durf het niet met zekerheid te zeggen...

Gepost door: P^
Op: 25/02/2008 23:23
mja wat is er mis met wit... schilderen is ook zon gedoe.<br />
ik heb wel 1 muur rood maar zou ook wel zonder kunnen leven

Gepost door: Lieke
Op: 26/02/2008 08:31
tis al z'n klein kamertje en zp saai
ik wil één muur perzik schilderen en dat ga ik ook gewoon doen haha

Op: 26/02/2008 09:11
Op welke gang kom je?
Oh en 6 maart gangfeest bij een vriendin van mij, heb je dat ook vast meegemaakt

Op: 26/02/2008 12:41
he hoe wat gangfeest?
ik kom op gang 60

Op: 26/02/2008 13:53
Gangfeest is echt typisch Hoogeveldt.
Gewoon een feest wat door een gang georganiseerd wordt. Je betaalt 5 euro entree en vervolgens kan je je helemaal dooddrinken aan slecht bier en slechte wijn Met kutmuziek uiteraard
En toch zijn het altijd prachtige feestjes haha.

Op: 26/02/2008 14:28
Ja zoiets had ik zelf al bedacht. Dat moet ik dus snel maar een keer meemaken?<br />
<br />
Ik ga naar InQontrol dit jaar

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |