PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
Help!
Gepost door : Lieke
Op: 19/02/2009 11:32
Ik heb advies nodig

Ik heb wat problemen met mezelf en vriendlief gehad, niet zo boeiend hoe en wat precies, maar in ieder geval niet heel verschrikkelijk ernstig.. En zijn ouders hebben daar het een en ander van meegekregen en zijn twee weken geleden naar Nijmegen gereisd om met ons te praten en te zeggen dat ik Problemen heb en hulp moet zoeken en dat ik slecht ben voor hun zoon.. Dat ik vanaf de eerste dag al heb gezorgd dat hij stress heeft en dat ik te dominant ben en hem altijd ompraat en te jaloers ben. (dat zoon zelf minstens net zo jaloers etc weten of vinden ze dan weer iet) Situatie is wat gekalmerd maar ik heb zijn ouders niet meer gezien en ben nu best wel bang voor ze. Elke keer als vriend bij zijn ouders is ben ik bang dat ze hem allemaal slechte dingen over mij vertellen, over mij praten etc.. Nu moet vriend over twee weken grote operatie ondergaan en zal dus tijdje in t ziekenhuis liggen (niet in Nijmegen) en dan bij ouders wonen paar weken of maanden. Dus waarschijnlijk zal de confrontatie niet te vermijden zijn. Vriend zelf vind het ook verschrikkelijk dat ik bang ben voor zijn ouders. Hoe moet ik omgaan met deze situatie? Hij is nu even bij ziekenhuis langs met moeder en ben meteen weer helemaal gestresst dat ze over mij praat en hem inpraat wat ik voor kutwijf ben.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Snic
Op: 19/02/2009 23:11
Wat een rotsituatie Liek. Vind het ook erg lastig om te bedenken hoe je hier het beste mee om zou kunnen gaan. Het lijkt me dat je niet te lang moet wachten met een bezoekje aan je schoonouders. Hoe langer je ermee wacht, des te moeilijker wordt het om te gaan..

Maar wat gek dat die ouders helemaal met jullie kwamen praten?

Gepost door: Flow
Op: 20/02/2009 15:14
Ik weet niet of je het met je vriend er al over gehad heeft, want hoe denkt hij erover? staat hij meer aan jou kant op dit moment of aan de kant van zijn ouders?

anders zul je eerst met hem moeten praten erover, misschien moet hij erover praten met zn ouders: als in "ze heeft geen slechte invloed op mij etc."

ik weet het niet zo goed, ik vind het een beetje een machteloze situatie:S
kut man

Gepost door: P^
Op: 20/02/2009 18:44
wat zijn dat voor ouders dat ze zich daarmee bemoeien?

ik weet niet of je t had meegekregen maar ik had eerst ook wat problemen met mn schoonmoeder, zij deed nogal lullig tegen mij enz en op een gegeven moment dacht ik stik erin... ik ga voor je zoon en niet voor jou en toen kon het me ook niet meer boeien wat zij dacht/zei en sindsdien is het sowieso al beter geworden... maar ik dacht ook stel dat hij zich er wat van aantrekt hoef ik hem niet eens meer, je weet toch van jezelf dat je niets verkeerds hebt gedaan?

Gepost door: Io
Op: 01/03/2009 15:09
Wat raar dat ze opeens langs komen om met je te praten over hoe je slecht voor hem zou zijn.
Maar ik denk echt dat je niet bang hoeft te zijn dat hij opeens anders over je zal gaan denken, hij ziet toch zelf hoe leuk je wél voor hem bent juist?

Wel naar dat je dan de hele tijd bij hen in de buurt moet zijn als hij is geopereerd.. Misschien een keer met ze gaan praten om uit te leggen dat het echt goed zit tussen jullie? Of denk je dat ze daar niet naar zullen luisteren?

En heeft hij dan deze week zijn operatie? Heel veel sterkte!

Gepost door: 007
Op: 01/03/2009 16:56
Ja, hoe is het nu Lieke

Gepost door: Lieke
Op: 02/03/2009 11:45
Vandaag laatste dag samen, morgen gaat hij naar huis en overmorgen word hij opgenomen. Vind het doodeng allemaal.. Ga m dan ook pas zondag weer zienen zijn ouders moeten mij bellen hoe het is gegaan. Tis vrij heftige operatie en ik sgijt m echt Maar komt goed allemaal

Gepost door: P^
Op: 02/03/2009 11:55
wat heeft ie??

Gepost door: Lieke
Op: 02/03/2009 21:19
Hij moet voor de tweede keer een hersenoperatie ondergaan, vanwege een cyste, die vorig jaar gedeeltelijk verwijderd is, maar de 'overblijfselen' veroorzaken bloedingen en die zijn gevaarlijk daarom moeten ze nog meer verwijderen en bloedvaten dichtschroeien enzo

Gepost door: Lizelot
Op: 03/03/2009 12:28
Ai, dat klinkt wel heftig Liek! Sterkte iig

Gepost door: P^
Op: 03/03/2009 19:32
hm snap dat je bang bent!!
het is vast niet de eerste keer dat ze dit doen hij is in goede handen...

Gepost door: Lizelot
Op: 08/03/2009 11:48
Hoe is de operatie gegaan Lieke?

Gepost door: Lieke
Op: 13/03/2009 12:48
De operatie is geslaagd, hij is er helemaal van af en mag vandaag naar huis! Hij zal nog wel eerst een tijdje bij zijn ouders wonen in Roosendaal.. Maar dan kunnen we iig al lekker bellen enzo hihi En hij is er voor aaaaaltijd vanaf

Gepost door: Lieke
Op: 13/03/2009 12:48
En het was wel de eerste keer dat ze het deden, best zeldzaam enzo Misschien komt er een artikel over m haha!

Gepost door: P^
Op: 13/03/2009 20:00
wauw wat een goed nieuws

Gepost door: Io
Op: 14/03/2009 14:26
Wat super Lieke!
Moet een hele opluchting zijn.

Heb je zijn ouders al weer gezien?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |