PickleForum

https://pickleforum.cjb.net
oma's in het ziekenhuis
Gepost door : Flow
Op: 22/12/2008 17:23
omgg
vorige week, mijn eigen oma met spoed naar het ziekenhuis gebracht, dubbele longontsteking en vocht achter de longen. Nja die situatie is heel bizar, omdat de relatie redelijk kut is. Het deed me dan ook niet veel (achter kan ik dat zeggen) gaat alweer een stuk beter met dr en waarschijnlijk is ze met kerst thuis.. ik ging er gewoon steeds in het ziekenhuis heen van tja tis je oma en ik wil achteraf niet het gevoel hebben van had ik maar meer gedaan ofzo...


heeft niels me nu ongeveer 2 uur geleden gebeld (we spreken elkaar eigenlijk niet echt meer)
zijn oma (was 3 jaar lang eigenlijk de oma die ik nooit gehad heb zeg maar, we hadden echt een goede band en ging er vaak heen) is van de trap afgevallen en heeft 3 nekwervels gebroken.
Ze ligt nu in het ziekenhuis met een hele stellage om dr nek enzo, maar dr situatie is stabiel
ik ben zo geschrokken, ik kan alleen maar huilen, ik vind het zo erg

ik weet niet zo goed wat ik moet doen
ik ga sowieso naar het ziekenhuis naar mijn eigen oma vanavond, niels zn oma ligt in hetzelfde ziekenhuis, misschien dat ik even mn hoofd laat zien en een bloemetje breng en dan wegga om ongemakkelijke situaties te voorkomen

maar ik vind het zo erg, ben gewoon in shock
en dat is raar, want dat had ik bij mijn eigen oma totaal niet

bleghh
ik wil het even kwijt

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: P^
Op: 22/12/2008 23:28
ieh naar zeg..
maar is wel begrijpelijk dat je meer schrikt van zo'n gebroken nek verhaal hoor, hoef je je niet schuldig over te voelen...

Gepost door: Io
Op: 23/12/2008 00:00
En als de relatie met de oma van Niels ook beter was, is het alleen maar logisch.

Maar wel naar allemaal zo tegelijkertijd, heel veel sterkte!


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Out of range value for column 'id_b' at row 1