| 007 :D:D:D |
| Gepost
door : Flow
Op: 20/11/2008 19:36 |
3 maal is scheeprecht <br /><br /> <br /> goooooooed man!!!! |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Io Op: 20/11/2008 20:09 |
|
Ooh rijbewijs! Wat goed 007! Fijn zeg.
|
|
| Gepost door:
Lieke Op: 20/11/2008 20:40 |
|
| Ohhhh gefeliciteerd!!!<br /> <br /> Goed man!<br /> <br /> 3 december moet ik voor de derde keer op
|
|
| Gepost door:
Snic Op: 21/11/2008 10:30 |
|
Geslaagd? Joeheoeeee goed man ![]() ![]() ![]() Aah Liek, ik moest afrijden op 4 december Kun je het met de examinator hebben over sinterklaas joeppie.
|
|
| Gepost door:
Flow Op: 21/11/2008 13:14 |
|
| over examens gesproken<br /> ik mocht examen aanvragen, daarvoor nog 5 lesjes en dan zou het wel lukken<br /> <br /> nu kan ik pas 22 januari examen doen, omdat ik pas over een maand weer mn eerste les kan krijgen zo vol zit hij :S<br /><br /> ofwel, vanaf nu heb ik ongeveer 1 keer in de 3 weken een uurtjes les:S<br /> en dan pas in januari kan ik afrijden:S<br /> <br /> <br /> wat een kutschooooooooooooooooooooooooooooooooooooolll<br /> <br /> zo dat moest er even uit
|
|
| Gepost door:
Io Op: 21/11/2008 14:53 |
|
Wat irritant ja. Zo vlak voor je examen moet je juist nog even snel veel kunnen lessen!
|
|
| Gepost door:
P^ Op: 21/11/2008 18:29 |
|
| ja wat een ellende altijd met die dingen<br /> <br /> fijn dat je m hebt 007
|
|
| Gepost door:
007 Op: 23/11/2008 21:10 |
|
DANK ALLEMAAL Morgenochtend mag ik em halen ![]() ![]() Waarop ben je gezakt Lieke? Ik heb tussen m'n vorige keer zakken en dit slagen maar 2 lesjes gehad Had zo'n fijne examinator ![]() Zelfde als m'n werkgever, zo bleek later.. Wisten we niet hoor. Maar ik was met een klein half uurtje klaar, incl. gesprek en terugrijden. Hoefde geen verrichtingen te doen En mocht rijden naar het dorp waar ik werk, even stukje snelweg en weer terug
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |